Ha Jelka,
Ik hoop voor jou dat de samenlevingstest wel goed gepland kan… Ik ben inmiddels in mijn derde cyclus voor de samenlevingstest, eerste keer waren we net te laat, tweede maand waren we net bezig met een terugvlucht van vakantie, de dag erna toch geweest, maar helaas.. inderdaad weer een dag te laat, en nu dan de derde poging.. je zou toch denken drie maal is scheepsrecht, maar ik vrees het ergste, de gyn had gezegd dat ik op dag 11 moest komen en dan zou ze aan de hand van de grootte van de follikel kunnen zeggen wanneer dé dag zou zijn voor de test, waarschijnlijk dag 13 aangezien mijn cyclus meestal tussen de 26 en 29 dagen ligt. Nu is dag 11 op een vrijdag, dus dag 13 op een zondag, maar helaas pindakaas, dat is dus het weekend en dan is de poli dus dicht… grrr… ![]()
Ik ben dinsdag ongi geworden en nog geen tijd gehad om een afspraak te maken en meteen te vragen hoe dat zit als het inderdaad het weekend wordt, of ik dan weer een maand moet wachten of zo, morgen gaat waarschijnlijk ook niet lukken, maar maandag ga ik meteen bellen !!
In ieder geval, wat ik wilde zeggen is, dat ik hoop dat het bij jou wel meteen de eerste keer goed getimed is en duidelijk is of de test goed gaat. Houd je me op de hoogte?
![]()