Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

420996 Op Naar Iui 4

• Auteur

Hallo meiden,

héééél lang niets van me laten horen. Eigenlijk te lang. Ik zal me even voorstellen aan alle nieuwe meiden: Ik ben Kippie (34 jr) en mijn vriend en ik zijn ruim 4 jaar bezig voor een eerste kindje. Na een kijkoperatie is gebleken dat ik een lichte vorm van endometriose heb, maar dat dat geen belemmering hoeft te zijn. Wel is 1 eileider van mijn baarmoeder losgemaakt, die daaraan verkleeft zat. Dus technisch gesproken zou het moeten lukken. Dus we gaan vol goede moed beginnen aan IUI 4! Zaterdag mag ik beginnen met de Gonal. Hopen dat deze poging succesvol is!!!
    Er is hier veel gebeurt, zeg. Saar: gefeliciteerd met je zwangerschap! Je bent echt een IUI-wonder. Poging 5 was dan wel een miskraam, maar toch. Hopen dat het deze keer goed gaat. Ik gun het je. En voor Inge: heel veel sterkte te komende tijd. Ik heb begrepen dat je naar het LUMC gaat. Daar loop ik ook. Een heel prettig ZH. Bij welke arts heb een afspraak? Het blijkt dat er echt een aantal vak-idioten rondlopen. goed teken voor je.
    En voor alle andere zwangeren: onwijs gefeliciteerd.
    Ik beloof jullie dat ik de komende tijd wat actiever zal zijn.
    Tot snel!

Lfs, Kippie.

#3197339 Quote

Hee Kippie, das inderdaad weer even geleden.
    IUI nr 4……………..jee………….. dat het een geluksgetal mag zijn!!!!!!
    xxx

#3197349 Quote

Hai Kippie,

Fijn dat je er weer bent.(natuurlijk jammer dat je nog niet zwanger bent)
    Heel veel succes met deze poging. Spannend hoor.
    Volgende cyclus gaan wij nu toch ook starten met hormonen. Laten we hopen dat het succes heeft.

Groetjes Belle

#3197356 Quote

Hoi Kippie!

Ik vroeg me al een beetje af waar je was, maar daar ben je dus alweer! Ik hoop echt dat IUI 4 het gaat worden voor jullie. En ik ben het levende bewijs dat het kan! Ik had (zoals veel dames hier) de hoop op IUI echt helemaal laten varen en tja… mijn verhaal is verder bekend. Ik vind het nog steeds wel heel gek allemaal, ben wel blij dat ik nu in ieder geval zwanger kan worden en ik dus blijkbaar niet zo onvruchtbaar ben als ze in het ziekenhuis alsmaar zeiden haha. Ik voel me nog erg 'verbonden' met de verhalen hier en heb echt helemaal geen binding met het septemberforum, heb me ook nog niet aangemeld daar. Het hakt er dus wel in, al die behandelingen.. je stapt er dus blijkbaar niet zo onbevangen in als een ander. Gelukkig heb ik aanstaande maandag al mijn eerste echo om te zien of het allemaal op de goeie plek zit en in orde is, dan wordt het misschien wel wat echter allemaal.

Ik HOOP dat je me snel kan volgen en dat IUI ook voor jullie een succes wordt, ik weet helaas hoe zwaar het allemaal is!
    Heel veel succes en we spreken elkaar!

liefs Saartje

#3197373 Quote

Hééééééé Kippie,

Dat is idd lang geleden zeg. Ik vroeg me al af waar je gebleven was.
    Je had, denk ik, even een goede pauze nodig. Goed zo hoor, je moet goed voor jezelf zorgen.

Ik hoop voor je dat IUI nr 4 succesvol gaat aflopen.

Wel fijn om weer eens wat van je te horen, al had ik liever gelezen dat je ons goed nieuws kwam brengen, een zwangere Kippie bijv..

Kruimel

#3197392 Quote

Hi Kippie,

Goed om wat van je te horen! Hopen dat je volgende bericht het fantastische nws aan ons brengt.
    Ik hoop echt dat nr. 4 jullie brengt waar jullie zo intens naar verlangen.
    Ik weet nog dat jij dezelfde hormonen gebruikt als ik, op welke dosering zat je de laatste keer? Nou meid, heel veel succes weer gewenst en we slepen elkaar er gewoon doorheen hoor!!

Liefs Scorpy

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct