Hoi Kippie!
Ik vroeg me al een beetje af waar je was, maar daar ben je dus alweer! Ik hoop echt dat IUI 4 het gaat worden voor jullie. En ik ben het levende bewijs dat het kan! Ik had (zoals veel dames hier) de hoop op IUI echt helemaal laten varen en tja… mijn verhaal is verder bekend. Ik vind het nog steeds wel heel gek allemaal, ben wel blij dat ik nu in ieder geval zwanger kan worden en ik dus blijkbaar niet zo onvruchtbaar ben als ze in het ziekenhuis alsmaar zeiden haha. Ik voel me nog erg 'verbonden' met de verhalen hier en heb echt helemaal geen binding met het septemberforum, heb me ook nog niet aangemeld daar. Het hakt er dus wel in, al die behandelingen.. je stapt er dus blijkbaar niet zo onbevangen in als een ander. Gelukkig heb ik aanstaande maandag al mijn eerste echo om te zien of het allemaal op de goeie plek zit en in orde is, dan wordt het misschien wel wat echter allemaal.
Ik HOOP dat je me snel kan volgen en dat IUI ook voor jullie een succes wordt, ik weet helaas hoe zwaar het allemaal is!
Heel veel succes en we spreken elkaar!
liefs Saartje