Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

420998 Te Laag Progesteron Gehalte

• Auteur

Hoi hoi,

Ben al een tijdje niet meer op het forum geweest omdat ik er niet teveel mee bezig wilde zijn (maar toch denk je er nog net zo veel aan). Heb nu een kuur van 150 clomid gehad en er was gezegd dat mijn eisprong op dag negen waarschijnlijk  heeft plaatsgevonden (via de echo kunnen zien) Follikel was toen 30mm. Bloed laten prikken na een week en toen progesteron van 7 (veel te laag dus en geen eisprong). Nu heel erge last van buikpijn, vannacht bijna niet kunnen slapen. Heeft iemand dit eerder meegemaakt.

Liefs Judith

#3197355 Quote

Hoi,

Op zich heb ik niet hetzelfde gehad, dus kan ik je misschien niet goed helpen. Maar ik zou je gewoon adviseren om naar de poli te bellen en het voor te leggen. Wat ik weet, dit wel uit ervaring, dat bijvoorbeeld een cyste veel buikklachten kan geven. Het kan natuurlijk best zijn dat die follikel op een of andere manier is uitgegroeid tot een cyste…………………………..ook al hopen we natuurlijk van niet!!

Dus, ik zou gewoon bellen!!!!!

Groetjes vera

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct