Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

420999 Mag Ik Me Bij Jullie Aansluiten

• Auteur

hallo allemaal,
    ik ben lautje ik ben 25 jaar, vanaf oktober 2005  proberen wij zwanger te worden  . ik ben in oktober 2006 zwanger geweest, maar helaas duurde dat maar 6/7 weekjes. ook had ik  in december  een positieve test, maar 2 dagen daarna werd ik weer ongi. ik ben van de week na de ha geweest, met de vraag of ze ons kon doorsturen, maar dat wil ze niet. ik zit er nu over te denken om een andere ha te nemen. ik lees vraag op deze site, (de zwanger worden site vind ik verschikkelijk, daar vinden ze het al raar dat ze naar 3 mnd nog niet zwanger zijn. daar word ik zo boos van)
    ik schrijf niet zo heel vaak op de site, ik ben meer een lezer. maar hoop dat ik op jullie site mag praten , als ik daar behoefte aan heb.

verder wil ik jullie allemaal heel erg veel succes wensen, en ik hoop dat het geluk   (om zwanger te mogen zijn)voor ons allemaal is weggelegt.
    gr lautje

#3197351 Quote

Hallo Lautje,

Had eerst ook een huisarts die mij zei dat ik met een cyclus van 50 dagen gewoon zwanger kon worden en dus nog maar langer moest wachten. Ben hierna verhuist en toen ook maar een andere huisarts genomen, hier ben ik gelijk doorgestuurd.

Liefs Judith

#3197352 Quote

Hé lautje!

Join the club! Je kunt hier lekker alles kwijt hoor, doe ik namelijk ook!! Apart dat de ha je niet wil doorverwijzen ik zou er toch op aandringen dat je het wel wil. Het is tenslotte jouw lijf en je wil toch weten hoe en wat, toch?

Succes!!

Groeten Mo

#3197354 Quote

he lautje lau

alles goed???

hoop dat je wat hebt aan dit forum,

(ik heb er wel altijd veel aan gehad)

heel veel succes met alles he

en we spreken elkaar nog

liefs "moekje"

#3197357 Quote

Hey Lautje,

Tuurlijk mag je hier schrijven het zwanger forum is idd vaak een beetje aan het zweefen, aangezien iedereen denkt dat 1x schieten meteen raak moet zijn , het is hier veeeeeeeel gezelliger. Heb je al een x geprobeerd te temperaturen dan kan je namelijk aan je huisarts laten zien hoe je cyclus is en/of   die wel klopt. En je moet gewoon op je streven staan hoor het is jou lichaam en als je al 2x een miscraam achter elkaar krijgt in zo een korte tijd is dat niet niks en moet je gewoon hulp hebben. Andre vertel je hem/haar het zo eens, en neem je man/vriend mee mannen kunnen vaak net wat zakelijker zijn dan wij vrouwen. Kom op meid ga ervoor en oh ja van harte welkom hier.

lief Mariska

#3197358 Quote

bedankt voor jullie lieve reacties, ik heb idderdaad net even temp lijsten gedownload, en vanaf volgende maand ga ik tempen. hoop dat ik dan een beetje een overzicht heb. ik zit er ook aan te denken om over te stappen naar de ha van mijn vriend. willen  dat eerst even samen met zijn ha overleggen. maar ik houd jullie op de hoogte.
    lfs lautje  

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?
    #3197371 Quote

Hoi Lautje,

Welkom hier.
    Ik zou, wat de andere meiden ook al zeiden, gewoon je zin door drijven. Het is jou lichaam en normaal gesproken word je na een jaar doorgestuurd naar het zh.
    Neem je vriend de volgende keer gewoon mee en wil ze er daarna nog niet aan, dan stap je gewoon over naar de ha van je vriend (als dat kan).

Meid, gewoon voor jezelf opkomen hoor.

Kruimel

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct