Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

421000 Voor Kruimel

• Auteur

Hoi Kruimel,

Hoe is het nu? Heb je een lekker nachtje gehad? Ik ben zo benieuwd hoe het met je gaat, vandaar dit specifieke berichtje. Spannend he, die wachtdagen! Erg zenuwslopend, ik vond en vind het ook zo'n raar idee dat er in het EMC misschien wel mini-embryo's zich aan het ontwikkelen zijn. Maar goed, wij moeten nog 1 nachtje slapen . Hoe laat krijgen jullie zondag te horen of er bevruchtingen zijn?
    Nou meid, ik duim net zo hard voor jullie als voor ons.

Dikke knuffel, Ibbeltje

#3197360 Quote

Hoi Kruimel,

Ik ben blij dat het zo goed met je gaat! Ik heb ook niet zo heel veel last meer van mijn buik, af en toe wat steekjes en krampjes. Ik was woensdagavond ook helemaal gevloerd. Ik heb haast heel de avond op de bank liggen slapen. Gisteren was dat al een heel stuk minder, maar ik heb het gewoon rustig aan gedaan.
    Ik werk ook in een verzorgingstehuis, alleen dan op de administratie. ik heb voorlopig met mijn baas afgesproken dat het in eerste instantie ook van mijn eigen uren afgaat. Zij gaat in overleg met mijn leidinggevende, dan hoor ik of het 50-50 wordt. Je hebt wel gelijk dat het eigenlijk belachelijk is, maar werkgevers gaan echt uit van medische noodzaak en IVF is dat niet. Stom he?
    Ik hoop bij ons dat het eitje en zaadje elkaar ook heel erg lief vinden. Ik ben nog nooit zwanger geweest, dus ik weet het niet . Ik heb wel goede moed hoor!
    Ik word morgen voor 9.30 uur gebeld of we mogen komen voor de tp, duimen maar!
    Hopelijk lees je morgen goed nieuws en ik zondag!
    Bij ons werd de keuze echt aan ons overgelaten of we 1 of 2 emmy's terug willen laten plaatsen. Het was geen bezwaar.

Knuffel, Ibbeltje

#3197381 Quote

He Ibbeltje en Kruimel,

Ik werk ook in de zorg (gehandicapten zorg) en heb echt totaal geen problemen met ziekenhuis bezoekjes e.d. Ik mag gewoon naar het ziekenhuis onder werktijd (wel het liefst zo gunstig mogelijk gepland, maar dat gaat helaas niet altijd) En de dagen van de punctie tot aan de terugplaatsing ben ik gewoon ziek thuis gebleven (was ook advies van ziekenhuis) Ik hoef dus geen uurtjes in te halen. Wel erg vreemd hoor dat Ibbeltje (als ik me niet vergis) alles moet inhalen. Terwijl een punctie toch zeker een medische ingreep is. Raaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

In ieder geval heel veel succes meiden dit weekend en hopelijk hebben jullie beide heel goed nieuws en zie ik jullie snel op de sofa.

Ik zal in ieder geval aan jullie denken! Liefs indy

#3197383 Quote

Hoi Indy,

Nope, dat was ik, die ALLES van haar eigen uurtjes moet doen.
    Ik mag wel  gewoon naar het zh  wanneer ik moet, idd op de meest gunstige tijd. Dat probeer ik dan ook altijd wel te regelen. Maar de dgn van de punctie en TP kost me in totaal 2 dgn van mijn vak, dgn. Ze vinden het mijn eigen keus om zwanger te willen worden. Het is mijn "probleem" zeggen ze dan.

#3197384 Quote

Wat erg…….Die mensen kunnen zich er gewoon niets bij voorstellen en worden waarschijnlijk zelf zonder problemen  zwanger bij het horen van het woordje "plasser" Echt geen woorden voor!!!!!

Kun je hier ook niets over terugvinden in je CAO of bespreken met je bedrijfarts, want ik vind dit dus echt belachelijk.

XXX Indy

#3197385 Quote

Oh ja, ik hoop dat wij je allebei snel gezelschap komen houden op de sofa, want volgens mij zit je nu zielig alleen.

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?
    #3197386 Quote

wat reageerje snel zeg! Ja ik kan wel wat gezelschap gebruiken nu, maar op deze manier is het ook wel uit te houden (volgens mij zit je ook al meer dan een uur achter de pc of heb ik het mis haahahaha) heerlijk hé?

Hoop jullie ook echt snel te zien op de sofa, verveel me echt rot hier in mijn uppie duppie
    x Indy

#3197388 Quote

Ik heb al hele discussies hierover gevoerd op het werk, maar het heeft gewoon geen nut.
    Ik werd er op een gegeven moment zo gefrustreerd van, dat ik dacht; laat maar.

Het heeft me in totaal al zoveel uurtjes gekost (IUI's en deze IVF), dat ik me de blubber moet werken. En dat is nu het laatste waar ik behoefte aan heb. Normaal ook al niet hoor (zit liever met mijn luie kont thuis hahahaha), maar deze behandelingen zijn al zo zwaar dat ik toch graag een beetje medewerking wil krijgen van de hoofden.

#3197390 Quote

Ja hahahahaahaha,
    ik zit idd al vanaf 20:30 achter het forum. Zit me te vervelen. Mijn hubbie zit naast me een online computerspelletje te spelen. Ik speel dat spel ook heel vaak, maar had er nu ff geen zin in.
    Ik zag dat ik nog op zoveel mensen wilde reageren, dat ik daar maar even goed voor ben gaan zitten.

Ik wilde net gaan stoppen want ik moet nog een aantal dingen doen voordat ik naar bed gaat. Toen zag ik dat jij je ook aan het vervelen was.
    Morgen weer werken, om 6:00 loopt de wekker weer af (erg hé)

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct