Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

421003 Getest En Naar De Gyn Geweest

• Auteur
    heey dames

nou ik heb weer wat! Ik moest vandaag naar de gyn dus ik d8 vanochtend nou ik doe nog even een test, dan weet ik zeker dat ik niet zwanger ben!

Dus ik een test doen en een poosje later ging ik kijken en ja hoor een heel klein 2e streepje! Ik bedacht eerst dat ik het verzinde! dus ik gaan douchen en daarna weer gekeken en ja hoor er stond toch echt een 2e streep!

Ik me aankleden en nogmaals kijken haha! Ik loop naar rutger toe duw hem dat ding in de handen en zeg wat zie jij???? Rutger kijken en hij zegt ik zie een streep en een licht streepje, ik zo "o dan ben ik in iedergeval niet gek'! Hij zo is dit goed dan? Ik zeg: normaal wel!

hij begint te lachen en ik zeg wees nog maar niet blij we zullen eerst wel zien wat de gyn er van vindt! Ik naar me werk en heb test meegenomen!
    Ik de test laten zien aan een collega (die weet ervan) en die zag ook een lichte streep! ( licht en dun)!
    Ik moest om 10.45 bij de gyn zijn, voordat ik naar binnen geroepen werd was het 11.30! Ik het verhaal uitleggen waarom ik gebeld had en dat ik vanochtend toch nog maar even een test had gedaan! Hij zag ook idd een streepje maar zei verder nog niks! Hij zegt ja omdat je van de week een nega had en nu een posi! Maar als ik een echo maak zie je nog niks omdat het dan nog zo klein is als je zwanger bent! Maar zegt ie we maken er toch een!

En idd hij zag verder niks, baarmoederwand enz zag er allemaal goed uit en dat zei hij ook! Hij was nog wel terughoudend over de positest! Hij zegt je moet maandag je urine maar even inleveren en dan moet je dinsdag om 16.35 nog maar even langskomen! Want ik kan je wel elke dag laten testen maar dat heeft ook geen nut!!

Dus met dit nieuws naar huis gegaan ( eerst langs de apotheek voor wat zwschapstesten) en nogmaals getest en wat denk je HARSTIKKE NEGATIEF!!!!!!!!!! dus ik ga er nu maar gewoon vanuit dat ik echt niet zwanger ben, al staat er op die ene test nog steeds een streepje!

beetje vreemde dag dus!!!!!!! kus kus
    #3197365 Quote

Hoi Coortje,

Jee wat spannend zeg! Het lijkt er toch wel op dat je zwanger bent hoor!
    Waarschijnlijk heb je nog niet genoeg hormonen aangemaakt, waardoor de test later op de dag negatief was. s Morgens is je urine natuurlijk geconcentreerder!

Het veel suc6 met afw88 en ik hoop dat je niet teleurgesteld zult worden!

Liefs Janu

#3197370 Quote

Hoi coortje,

Een streep is een streep hoor, hoe dun hij ook is.
    Er verschijnt alleen een streep als er HCG in je urine zit. Het kan idd zo zijn dat je 2de test negatief is omdat je hem 's middags hebt gedaan. Dan is je urine minder geconsentreerd, vooral in het hele begin van de zwangerschap.
    Hoelang na het doen van de test verscheen er een streep? Want in de bijsluiter staat dat een streep na 10 min (dacht ik) niet meer geldig is.

Ik hoop voor jou, dat die streep een ECHTE streep is en dat je gewoon lekker zwanger bent. Nu maar even afwachten tot maandag.

Succes met wachten

Kruimel

#3197372 Quote

hij stond er binnen 10 min en is er blijven staan!
    we wachten weer rustig af!!!!

#3197398 Quote

Hoi coortje,

Ik heb dat ook gehad bij mijn dochtertje en bij mij was hij pas echt positief toen ik een week later nog een keer teste. ik hoop het echt voor je meid dat het zo is.
    heel veel succes.

gr.linda

#3197399 Quote

heey dames

heb vanochtend weer getest en was hardstikke negatief!!! gister morgen getest met kruidvat merk en meerdere mensen hebben streepje gezien! gistermiddag en vanochtend met test van samenwerkende apothekers was echt nega! dus ik ga nergens meer vanuit!

kus kus

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?
    #3197406 Quote

Ik blijf toch ook voor je duimen… dinsdag horen we het wel neem ik aan????

#3197408 Quote

heey meiden

ik heb vanmiddag weer nieuwe testen gehaald! en kon me niet beheersen heb weer getest en er was een heel vaag streepje nog veel lichter als die van gister! Maar nu kreeg ik dus net allemaal bruine sjit en buikpijn, dus zal zeker ongesteld worden denk ik!

wel vreemd allemaal!

kus

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct