heey dames
nou ik heb weer wat! Ik moest vandaag naar de gyn dus ik d8 vanochtend nou ik doe nog even een test, dan weet ik zeker dat ik niet zwanger ben!
Dus ik een test doen en een poosje later ging ik kijken en ja hoor een heel klein 2e streepje! Ik bedacht eerst dat ik het verzinde! dus ik gaan douchen en daarna weer gekeken en ja hoor er stond toch echt een 2e streep!
Ik me aankleden en nogmaals kijken haha! Ik loop naar rutger toe duw hem dat ding in de handen en zeg wat zie jij???? Rutger kijken en hij zegt ik zie een streep en een licht streepje, ik zo "o dan ben ik in iedergeval niet gek'! Hij zo is dit goed dan? Ik zeg: normaal wel!
hij begint te lachen en ik zeg wees nog maar niet blij we zullen eerst wel zien wat de gyn er van vindt! Ik naar me werk en heb test meegenomen!
Ik de test laten zien aan een collega (die weet ervan) en die zag ook een lichte streep! ( licht en dun)!
Ik moest om 10.45 bij de gyn zijn, voordat ik naar binnen geroepen werd was het 11.30! Ik het verhaal uitleggen waarom ik gebeld had en dat ik vanochtend toch nog maar even een test had gedaan! Hij zag ook idd een streepje maar zei verder nog niks! Hij zegt ja omdat je van de week een nega had en nu een posi! Maar als ik een echo maak zie je nog niks omdat het dan nog zo klein is als je zwanger bent! Maar zegt ie we maken er toch een!
En idd hij zag verder niks, baarmoederwand enz zag er allemaal goed uit en dat zei hij ook! Hij was nog wel terughoudend over de positest! Hij zegt je moet maandag je urine maar even inleveren en dan moet je dinsdag om 16.35 nog maar even langskomen! Want ik kan je wel elke dag laten testen maar dat heeft ook geen nut!!
Dus met dit nieuws naar huis gegaan ( eerst langs de apotheek voor wat zwschapstesten) en nogmaals getest en wat denk je HARSTIKKE NEGATIEF!!!!!!!!!! dus ik ga er nu maar gewoon vanuit dat ik echt niet zwanger ben, al staat er op die ene test nog steeds een streepje!
beetje vreemde dag dus!!!!!!! kus kus