Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

421004 Zo Klaar Voor Actie

• Auteur

Hoi meiden,

Ik ben (bijna) weer terug. Eindelijk zeg ik met een zucht. Mijn laatste bericht was dat we een K gesprek hadden in het zknhuis maar een nwe afspraak bij onze eigen artsen zouden krijgen. Dat hebben we gehad en dat is goed verlopen. Ben weer helemaal "goedgekeurd" om te mogen beginnen. En wat denken jullie, net voor die afspraak ook spontaan de   op bezoek gekregen, heerlijk gewoon. We mochten alleen niet in die cyclus beginnen, maar wel meteen in de volgende.  Dit  ook om zeker te zijn dat mijn lichaam mijn cyclus weer goed ging oppakken en om nog even emotioneel rust te nemen. Dit laatste met name omdat het zo raar is gegaan allemaal. Met een echo hebben ze nog even gekeken en alles  zag er  uit zoals het  moest  zijn.  Als het goed is kunnen we nu over ca. 12 dagen gaan beginnen met een nieuwe IUI poging, nr. 3 + hormonen. Ik ben er weer klaar voor. Het is heel gek maar de dagelijkse tranen zijn ook verdwenen, ik heb echt het gevoel alsof de zon weer gaat schijnen. Soms voel ik me hier ook wel weer schuldig over maar ik ben ook blij dat ik weer voel en kan leven. Over de volgende IUI ben ik bijzonder positief gestemd, mijn gevoel zegt me dat het gewoon goedkomt.

Heel veel liefs Scorpy

#3197394 Quote

Hoi Scorpy,

Geweldig meid dat je je weer zo goed voelt. En mijn motto luidt: ga altijd af op je eigen gevoel, dat is het beste!
    Ik ga heel hard voor je duimen dat deze IUI het gaat worden.

Liefs, Ibbeltje

#3197396 Quote

Hoi Scorpy,

Jij ook heel veel succes met iui3 ik hoop dat het voor ons allebei 3x scheepsrecht mag zijn. maar weet je ik ben blij dat alles voorbij is ook al ben ik niet zwanger klinkt het misschien heel raar maar ben blij dat ik niet meer hoef want ik kan er niet meer tegen en dan vooral die opvliegers heb jij daar ook zo ´n last van ik slaap geen nacht. en ja ik heb makkelijk praten want ik heb al een dochter en dan mis ik echt het gezinsleven wat we hadden dus voor mij geen ziekenhuis meer alleen maar als ik nu toch zwanger blijk te zijn. ik heb al zoveel leuke spullen gezien op mijn werk ik werk namelijk in een hele grote babyzaak dus als het zo is krijg ik van mijn man een nieuwe kinderwagen en die heb ik al uitgezocht ik hoop dat ik hem over een paar weken kan gaan bestellen.
    Ik wens jou nogmaals heel veel succes.

gr. linda

#3197411 Quote

Lieve  Scorpy,

Voel je alsjeblieft niet schuldig over het feit dat je je weer beter voelt!
    Wat je hebt meegemaakt heeft tijd nodig en dat je je weer beter voelt is alleen maar goed.
    En fijn voor je dat de

gekomen zijn. Eindelijk kan je verder.
    Trouwens, even terugkomen op je vraag die je stelde: ik spuit 0.75 eenheden. Vanavond ben ik ermee begonnen en as. vrijdag moet ik voor de echo. Spannend allemaal en laten we hopen dat dit onze maand gaat worden!!!! We houden elkaar op de hoogte.

Lfs, Kippie.

#3197413 Quote

JEEEEEEE GIRLPOWER!!!!!!!!! Wat super dat je weer kracht hebt om door te gaan en het gevoel hebt dat het goed gaat komen! DIt is heeeeeel goed!!! Intuitie laat je maar zelden in de steek!
    Ik ga voor je duimen meissie!!!!!

lfs ing

#3197444 Quote

Hé lieve Scorpy,

Wat goed dat de   nu eindelijk zijn doorgebroken. Nu nog 1x en jou lichaam is er weer helemaal klaar voor. Ik hoop dat ze nu niet eigenwijs gaan doen en weer lang weg blijven.

Ben ook erg blij om te lezen dat je er weer helemaal aan toe bent en dat je niet meer zoveel huilt. Je hebt  de hele gebeurtenis  een plekje gegeven en dat is goed.

Ik hoop dat de 3de IUI succesvol gaat verlopen en dat het DEZE keer WEL goed blijft gaan.

van Kruimel

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?
    #3197503 Quote

Hoi Scorpy

Wat ontzettend fijn om te lezen dat je je weer beter gaat voelen…
    Super sterk hoor van jullie! Jullie hebben zo een rottijd achter de rug!
    Maar nou dat goede gevoel wat je hebt….hopelijk behoud je dat ook!
    Want dat kan een goed teken zijn!
    Lieve Scorpy..ik wens jou en je mannetje alle geluk van de wereld bij jullie volgende iui poging en natuurlijk daarna!!
    Heel veel succes!
    Ik duim voor een nieuw wonder!

Liefs Linnepinnie

#3197518 Quote

Super zeg dat je je weer helemaal top voelt om met goede moed te beginnen aan poging nr. 3.Ik zal zeker voor je duimen dat 3x scheepsrecht is.

Liefs Sabine

#3197522 Quote

Hoi Scorpy,

Wat knap dat je zo vol goede moed verdergaat! Heb ik echt enorme bewondering voor. Gelukkig is je lijf weer tot rust gekomen en kan je verder met de volgende poging. Je kunt in ieder geval nu het vertrouwen hebben dat je lijf het 'kan'!

Heel veel succes!

liefs, Saartje

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct