Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

421007 Terugplaatsing Gehad

• Auteur

Hoi meiden,

Na een spannend uurtje wachten werden we vanochtend om 9.15 uur gebeld. Er waren tijdens de punctie 5 eicellen gevonden. Hiervan waren er 4 goed. Deze 4 zouden allemaal m.b.v. ICSI bevrucht worden. Helaas blijkt mijn eischil (de rand waar de zaadcellen doorheen moeten, en dus ook de injectienaald) heel hard te zijn. Tijdens de ICSI poging zijn daardoor al 2 eicellen kapot gegaan. De andere 2 bleken wel toegankelijk te zijn, deze waren alletwee bevrucht. Slechts 1 daarvan heeft zich doorgedeeld. Vanmiddag is dit mini-embryo'tje teruggeplaatst. Op zich een heel apart moment, vooral omdat ik echt op klappen stond. Maar het is wel bijzonder om mee te maken. Nu maar hopen dat het blijft zitten en uitgroeit tot een mooi kindje!

Liefs, Ibbeltje

#3197402 Quote

wat spannend zeg!!!!!
    gelukkig dat er toch nog ééntje goed is he?
    heel veel succes voor de komende tijd…rustig aan hoor!!!
    natasja

#3197404 Quote

Hoi, heel veel succes, vooral met het wachten..

Gr. Leeuwtje

#3197405 Quote

Hoi Ibbeltje,

Er hoeft maar 1tje goed te zijn. Mooi he hoe die naar binnen gaat. Heb je het goed gezien?

Nu 2 weekjes wachten. Ik wens je veel succes. Dit is het ergste gedeelte. Probeer zoveel mogelijk afleiding te zoeken hoe moeilijk dat ook is.

Ik zal hard voor je duimen.

Liefs
    Nicole

#3197407 Quote

hoi hoi

Oh, wat spannend !! Inderdaad, er hoeft er maar één succes te hebben !! Ik duim voor jullie en jullie mini-embryootje mee !!! Sterkte op het wachtbankje

#3197409 Quote

Hé Ibbeltje,

Gelukkig zeg, ik schrok toch wel een klein beetje (dat ik niks van je las). Het 1ste wat ik dacht was; het zou toch niet mis zijn hé.
    Dus nu heb je een mini-mensje in je buik, geweldig toch. Er hoeft er uiteindelijk maar 1 goed te zijn. Hebben ze je verteld van welke kwaliteit dit embryotje is? Wel jammer dat het bij de andere eitjes mislukt is.

We gaan in ieder geval allemaal heel hard duimen voor dit embryotje, dit moet hem echt gaan worden.

Maak je vast een plekje voor mij warm op de sofa, want ik hoop toch echt dat ik morgen aan kan schuiven.

Heel veel succes in deze lange wachtwkn.

Kruimel

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?
    #3197410 Quote

Hoi Ibbeltje,

Éen goede embryo is genoeg!!!!! Laten we hopen dat alles oké blijft gaan en succes deze 2 wachtweken!

Groetjes Kippie.

#3197417 Quote

He lieve ibbeltje,

Welkom op de sofa….en er hoeft inderdaad maar één mini emmy ervoor te zorgen dat jij over 9 maandjes een klein muppie in je armen houd.
    Zorg goed voor jezelf (of nog beter..laat goed voor je zorgen hahaha)

Gezellig dat je bij me bent komen zitten, op de sofa (nog 4 nachtjes slapen dan wil ik graag een mega pos.test maar ben ook zooooooo bang)

Zoen indy

#3197420 Quote

Hoi lieve Indy,

Ik kan mij heel goed voorstellen hoor dat je bang bent om te testen. Dat zou ik ook hebben. Ik vond het gisteren al eng, laat staan over 2 weken. Vooral omdat ze in het ziekenhuis zeiden dat het nog maar 6-cellig was. Mijn alarmbellen gingen meteen rinkelen. Maar goed, ik ga er maar vanuit dat als het emmy' tje niet goed was, ze het ook niet terug zouden zetten. Maar meid, ik ga enorm voor je duimen dat het een hele positieve test wordt, zodat je nog lang bij mij op de sofa kan blijven zitten . Hopelijk komt Kruimel er ook nog gezellig bij zitten. Heb je al last van zwangerschapsverschijnselen of helemaal niet?

Liefs, Ibbeltje

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct