Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

421009 Iui 5 Mislukt

• Auteur

Helaas helaas, ik voelde het al aankomen, maar iui nr 5 is ook weer niet gelukt. We proberen het nog een keer. Als dat ook niet lukt gaan we over op ivf. De dokter ziet het somber voor ons in omdat er via de echo geen eicellen te zien zijn ivm met een vleesboom die ervoor zit.
    We beginnen gewoon met de hormoonbehandeling en hopen er maar het beste van.
      De kans dat het lukt is zo klein. Ik ben me aan het inlezen over adoptie. Maar dat is ook een lange en zware weg zeg! Ik heb me daar een beetje op verkeken.
    groetjes shiva

#3197414 Quote

heey meid

wat ontzettend balen zeg!! heel veel sterkte!

kus cora

#3197425 Quote

Hoi Shiva,

Ja adoptie is een hele lange en zware weg mijn schoonzuster en zwager hebben dat ook gedaan. maar nu zijn ze al een jaar lang de trotse ouders van een meisje uit taiwan en als je dat dan ziet ben je die lange zware jaren gauw vergeten.

gr. linda

#3197431 Quote

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel sterkte meid!

Het blijft moeilijk om steeds weer ongi te worden.

Dikke sterkte knuf indy

#3197446 Quote

Hoi Shiva,

Hé wat rot voor je, laat  die rot   toch een keer weg blijven.

Ik hoop voor je dat de laatste IUI of misschien toch wel IVF succesvol gaat lopen.
    Is er nu echt helemaal geen manier voor jullie, als ze niet te zien zijn op de echo door die vleesboom?
    Kunnen ze bij IVF de rijpe follikels niet operatief  aanprikken of zo.

Ik hoop echt dat ze toch een manier vinden om jou zwanger te maken.
    Ik duim voor jullie.

Kruimel

#3197450 Quote

Hoi Shiva,

Balen dat IUI-5 mislukt is.Met een behandeling heb je toch  iets meer hoop. Als het dan niet lukt, is het toch even iets meer balen dan normaal.
    Wij hebben ook over adoptie gesproken, maar mijn vriend is er nog niet aan toe.  Het is inderdaad een hele lange weg. Succes ermee!

Groetje Kippie.

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct