Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

421011 Terugplaatsing Gehad Indy En Ibbeltje Here I Come

• Auteur

Hoi lieve meiden,

IK BEN ZO BLIJ, ZO BLIJ, ZO BLIJ!!!!!!!!!!!!!!!!!.

Vanmorgen werden we om 9:00 uur gebeld door het EMC.
    Gossie, wat waren wij zenuwachtijg van te voren. Toen om 9:00 uur de telefoon ging keken mijn man en ik elkaar aan van; oh shit……………….nu gaan we het horen.

Maar………………we hebben echt SUPER GOED nieuws gehad.
    Er  zijn van de 8 eitjes 6 GOEDE embryotjes uitgekomen. Dat is echt een hele goede score.

We zijn net terug van het EMC en hebben een 8 cellig embryotje terug geplaatst gekregen (we hadden er ook voor 1 gekozen).

Mijn man heeft gezien hoe het in mijn baarmoeder geschoten werd, ik wist niet zo goed wat ik nou precies moet zien, wel jammer.

Nu beginnen die lange slopende 2 wkn, we mogen 1 Feb testen (mits ik niet   ben geworden natuurlijk).
    Nog 1 week werken en dan hebben we lekker samen een weekje vakantie, naar een Landal park.   De testdag valt precies als we daar zitten, dus hopelijk hebben we dan iets te vieren.

Dus……Indy en Ibbeltje, schuif eens een stukje op, ik kom er gezellig bij.

Kruimel

#3197423 Quote

Oh ja, en van de overige 5 embryotjes krijgen we over 2 wkn bericht of ze ingevroren kunnen worden.

#3197424 Quote

Hoi lieve Kruimel,

Jippie!!!!!!!!!!!!!!! Gelukkig zitten we nu allebei op de sofa. En meid, wat een mega goede score zeg, 6 embryo's maar liefst. Nu maar hopen en duimen dat we over 2 weken een positieve test hebben. Maar het klinkt al onwijs goed!
    Indy en ik hebben al plaats gemaakt op de sofa hoor, maar dat hadden we stiekum al een beetje . Ik heb het ook niet echt op de echo gezien hoor, hoe het embryo'tje naar binnen werd gebracht. Bij ons was het een 6-cellig embryo'tje.
    Nou meid, ik ga onwijs voor je duimen. In ieder geval kan ons weekend niet meer stuk .

Heel veel liefs, Ibbeltje

p.s. Heb jij toevallig ook een MSN-adres, kunnen we elkaar helemaal goed op de hoogte houden?

#3197426 Quote

Hoi Kruimel,

ik zal voor je duimen dat je nu ook eindelijk zwanger mag raken en dat je een lief kindje mag krijgen. heel veel succes op het wachtbankje

gr. linda

#3197429 Quote

He kruimel,

WELKOM!!!!!! Op de sofa, het is je gelukt!!! Helemaal te gek! een goede reden om blij te zijn. Een goede score zeg: 6 van de 8
    We hadden al plaats voor je gemaakt op de sofa en een glaasje ranja voor je klaargezet.
    Nu nog die ellendige wachtweken zien door tekomen. Maar een weekje vakantie zal zorgen voor een goede afleiding. Hopelijk heb je goed nieuws te vertellen als je terug komt.
    Ik moet nog 4 nachtjes slapen en dan weet ik ook meer. maar…tot nu toe voel ik nog helemaal nop, niets, nada. Man…ik wil spugen (oftwel kotsen als een reiger hahahaah), pijn aan mijn borsten hebben en augurken eten. Kom maar op met die kwaaltjes, wat zal ik genieten!

We blijven duimen voor elkaar en hopelijk blijven we nog heel lang op de sofa zitten met ons drietjes.

Dikke zoen indy

#3197435 Quote

Wat een geweldige score hoor. Ga maar gezellig bij die meiden op het bankje zitten.

Ik ga heel hard voor jullie drietjes duimen.

En waar je op moest letten is een klein wit wolkje. Ik weet niet of je het nu wel gezien hebt dan.

Ik ga duimen en kaarsjes branden

groetjes

Nicole

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?
    #3197438 Quote

Hoi Kruimel,

dat klinkt goed zeg! Dat zullen spannende dagen worden voor jullie!

Ik hoop echt dat er iets heel moois uit komt!

Groetjes Janu

#3197452 Quote

Hoi Kruimel,

Klinkt goed!!!!!
    Ik help mee duimen met de rest van de meiden. Doe lekker rustig aan en geniet van je vakantie. Een beter moment hadden jullie niet kunnen uitkiezen, denk ik.

Groetjes, Kippie.

#3197454 Quote

Hé Kruimel, zo, jij hebt goed gebroedt zeg en nog zoveel gelukt ook, super zeg. Ik ga voor je duimen hoor dat de kleine emmy blijft zitten.

Liefs, Pleun

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct