Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Eisprong na Clomid

• Auteur
  • Kaato
    Bijdrager
    #10177108 Quote

Hi,

Ja graag! Ik heb a.s maandag een afspraak in het ziekenhuis om te bespreken hoe clomid te gaan gebruiken. Heel spannend allemaal en ik ben nieuwsgierig naar andere ervaringen.

Groetjes

Kaato
    Bijdrager
    #10177109 Quote

Hi, Ja graag! Ik heb a.s maandag een afspraak in het ziekenhuis om te bespreken hoe clomid te gaan gebruiken. Heel spannend allemaal en ik ben nieuwsgierig naar andere ervaringen. Groetjes

Ember
    Bijdrager
    #10177681 Quote

Ik begin straks met de 4e ronde clomid. Nog niet zwanger dus, maar ik heb ook geen bijwerkingen. Mijn ei heb ik iedere x op dag 15. 

#10178181 Quote

Hoi,

Ik ben net gestart met 1ste ronde clomid 50.

Ik zit nu op cd 11 en eitje van 9 mm.

Ze vertelden al dat het eitje ws niet gaat springen deze maand. 

Donderdag weer een echo.

Krystall
    Bijdrager
    #10181982 Quote

Hallo dames,

Wat fijn een groep te vinden welke actueel is om mee te praten over wat we meemaken.

Ik heb de eerste ronde clomid er op zitten en de eerste echo gehad op dag 10. Helaas nog niets te zien. Op dag 14 terug voor een nieuwe echo en hopen dat er dan wel iets groeit.

Jullie geen last van de bijwerkingen? Ik heb enorm veel hoofd- en rugpijn. Hopelijk word dat snel minder.

Hoe is het met jullie gegaan met de volgende echo’s?

Blijf positief, ook al is dat moeilijk soms.

Groetjes 

Jaimy
    Bijdrager
    #10182709 Quote

Hee meiden wat leuk een actief topic. 

Ik had op cyclusdag 12 een follikel van 19mm.  Zit nu op dag 14. Ben benieuwd wanneer die springt. Zijn er meiden die weten of een ovulatietest kan als je met clomid werkt?

Liefs

Jx

Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?
    #10183659 Quote

Hi! 

Ik start woensdag met clomid, vind het zeer spannend allemaal.. 😻

Krystall
    Bijdrager
    #10185133 Quote

@jaimy tegen mij zeiden ze dat een ovulatie test onterecht positief zou kunnen zijn bij Pcos. Echter als bij mij de test positief was had ik ook de lichamelijke kenmerken dus ik had wel het idee dat het bij mij werkte. Of clomid invloed heeft weet ik niet.

Vandaag dag 18 en voor de 3e keer terug voor een echo. Hopelijk groeit er nu iets.. al ben ik er bang voor.

Succes dames!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct