Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

4266 Ben Ik Nu Zoaposn Rare - pagina 5

• Auteur

Hi, ik heb je verhaal gelezen en kan maar op 1 vraag komen. Waarom verkopen jullie het huis niet en gaan jullie niet gewoon huren? Dit hebben wij ook gedaan en het bevalt ons prima. Misschien is dat niet mogelijk voor jullie, in dat geval heb ik niks gezegd. mijn vriend had ik net aan de telefoon en die zei, je kunt beter verkopen en goedkoop gaan wonen, anders blijf je maar werken met kinderen en is je kinderwens nog niet echt in vervulling gegaan, en ben je alleen maar bezig om materieele dingen te vervullen. Ik kan nu niet zeggen dat wij het breed hebben, echt niet verre van dat, maar ik heb liever geen auto en geen dure vakanties dan dat ik ons kind naar een kdv moet sturen. Ik wil hem of haar lekker zelf opvoeden. Ik misschien een beetje ouderwets daarin. Hopelijk heb je er wat aan. X

#2759816 Quote

Beste Maussie,

Dank je wel, ik wist dat niet van de douche, ik ga het in ieder geval proberen wanneer hij er weer zo'n last van heeft. En alle stoffige dingen heb ik de deur al uit gedaan. Zelfs van onze katten hebben we al afscheid genomen (helaas maar alles voor de kleine). En tegenwoordig hebben ze steeds meer hypoallergene spullen.  
    heel hartelijk bedankt voor je tip!!!

chantal

#2759817 Quote

Beste Maussie,

Dank je wel, ik wist dat niet van de douche, ik ga het in ieder geval proberen wanneer hij er weer zo'n last van heeft. En alle stoffige dingen heb ik de deur al uit gedaan. Zelfs van onze katten hebben we al afscheid genomen (helaas maar alles voor de kleine). En tegenwoordig hebben ze steeds meer hypoallergene spullen.  
    heel hartelijk bedankt voor je tip!!!

chantal

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct