Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

4307 Hoeveel Besteden Jullie Wekelijks Aan De Boodschappen - pagina 2

• Auteur

Wij hebben 2 meiden, 4 en 2,5 jaar oud. De jongste nog in de luiers, koop 1x per 3 weken een groot pak bij de Kruidvat (13,99).

#2760027 Quote

Hoi, hoi,

Wij zitten toch wel rond de 100-120 per week dat is incl. potjes, flesvoeding en luiers. Wij halen de boodschappen wel altijd bij de AH (gemakzucht) en de luiers + billendoeken halen we bij het Kruidvat. Straks gaat Justin met de pot mee eten dus dan dalen de kosten wel weer. Wij zouden best een beetje kunnen bezuinigen op de kosten want het geld vliegt momenteel de deur uit haha.

Groetjes,

Puk

#2760030 Quote

'hai,
    bij de week boodschappen zijn we gemiddeld 80 euro kwijt, en dan doe ik nog door de weekse boodschappen en dat komt zeker op (totaal) 65 euro uit.
    dat is dus 145,00
    en dan haal ik nog luiers bij het kruitvat en etos eigen billen doekjes apart maar daar doe ik wel 2 a 3 weken mee.

we hbben 2 kinderen 4jaar en 1jaar.
    die van 1   gaat steeds meer mee eten!

groetjes

#2760031 Quote

Hoi!

Wij zijn tussen de €60 en €100 per week kwijt inclusief luiers.
    Billendoekjes haal ik bij de drogist en snoetenpoetsers ook.

Wij zijn nu met 2 volwassenen en 1 kindje van bijna 2, zij eet bijna altijd met de pot mee, dus alleen de luiers zijn een extra uitgave voor haar.
    Er kan elk moment een kleintje bij komen, dus als de bv niet lukt, wordt het wel weer duurder ivm flesvoeding!

Wel fijn om te horen dat jullie ook zo veel kwijt zijn!
    Toen we ongeveer 5 jaar geleden gingen samenwonen, redden we het meestal met €40-50 per week!!!!
    Wat een verschil he?

Groetjes, Natasja

#2760034 Quote

hallo

wij zijn met zijn 3tje ik heb 1 dochtertje van bijna 19 maanden.. en wij zijn ongeveer 60-70 euro aan boodschappen kwijt voor 1 keer in de week. dan heb ik vlees en groeten voor de hele week en ook luiers en doekjes  enzo..  wij doen boodschappen bij de ah want die zit hier om de hoek.
    mijn dochter eet ook met de pot mee maar soms krijgt ze nog een potje warm eten ligt der aan wat we eten bijv de snackbar.
    groetjes

#2760035 Quote

Hallo
    Wij zijn  gemiddeld zo'n € 50 per week kwijt. Dit is inclusief luiers en  doekjes.
    Wij eten biologische groente en fruit en dat  betaal je per 8 weken.  
    Als ik het zo zie dan is het voor iedereen wel een beetje gelijk.
    Groetjes Jeanette

Lees ook: Wat kost het hebben van een kind?
    #2760038 Quote

Hoi,
    Zoooooo dan 150,- vind ik best veel zeg… toen we nog met zijn 2en waren deed ik daar 2 weken over, maar goed… je wilde weten hoe of wat met de boodschappen.

Ik doe voornamelijk bij de Bas vd Heijden (dirk vd Broek) boodschappen en bij de Lidl.
    De meeste producten zijn geen merk, en dat is gewoon een kwestie van uitproberen.
    Bijvoorbeeld; bij de Lidl hebben ze chocomelk (mister chock) en die vind ik lekkerder dan nutricia ( en ik ben echt een zeikerd) en kost iets van 45 cent (meer dan de helft goedkoper dus) ijsthee, smeerboter, spa rood, wc-papier  haal ik daar ook net als de luierdoekjes.
    Meestal ga ik 1x in de 2 a 3 weken daar heen.

Bij de Bas vd heijden haal ik de rest, cola neem ik wel merk (coca-cola) maar is daar goedkoper dan bij de AH bijvoorbeeld (3,89 bij Bas) voor 4 flessen.
    Koffie neem ik eigenmerk, suiker ook, brood en vlees/beleg ook van hunzelf (wel vers) en ik kijk vaak naar de aanbiedingen.
    Ook de luiers neem ik daar mee, maar als ik in de buurt ben van het kruidvat haal ik het daar.

Het is een kwestie van verschillende dingen (eigen merk) uitproberen, soms bevalt het en soms valt het tegen. uiteindelijk weet je wel waar je het best kan halen.
    Ik vind het altijd wel een kunst, en ik vind niet dat eigen merken het onder doen van echte merken… alleen met de cola heb ik nog niets gevonden (en zonder pijn in mijn maag te krijgen)

Groetjes Debby mv B'Elanna

#2760039 Quote

oh ja, groente neem ik dus ook mee bij bas en soms bij de Lidl, of op de markt.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct