Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

4+4 weken zwanger

• Auteur

Hallo allemaal. Ik heb maandag 13 april op 2e paasdag 3 dagen voor me Nod een knaller van positieve test gehad. Zowel een kruidvat cassette test en cleaur blu test daar was 1-2weken. Al snel begon ik misselijk te worden. Op woensdag 15 april savonds een klein propje los gekomen met afvegen en op.nod licht rose bloedverlies met afvegen.. verloskundige gebeld en ze zei dat ik me niet druk hoef te maken zolang er geen maandverband vol is en niet erger word en geen krampen enz. Ik was toch bang omdat ik vorig jaar dec miskraam met 6+4 weken heb gehad. Ik ben goed misselijk borsten doen enorm zeer en extreem moe hihi ik denk maar zo laat maar komen 🙂 . Maar omdat ik bang was toch mog eens getest die lopen mooi op en cleaur blu gaf gister zelf 2-3 weken aan . Over 3 dagen ga ik nog eens clear blu doen dan moet er 3+ op te komen staan. Nu had ik gelezen dat de lichte bloeding nu dag 4 is dat het een nep menstruatie kan zijn of innesteling, en misschien wel kans op 2ling. Spannend allemaal 🙂 Wie heeft dit ook meegemaakt zolang ik kwaaltjes heb vind ik allemaal goed 🙂 11 mei eerste echo ben zo benieuwd na ons wondertje . 

Shiefke
    Bijdrager
    #10312785 Quote

Spannend! En gefeliciteerd. Ik ben morgen 6 weken zwanger 🎉. En heb 13 mei de eerste echo.. spannend allemaal 😁

#10312800 Quote

Dankjewel jij ook gefeliciteerd 💖. Wat voor kwaaltjes heb je al ? Ik heb nu net sinds 5 min geleden zo een kriebelig verliefd gevoel in me buik voelt echt leuk hihi 😊. 

Lekker ervan genieten 👶

Heb je al een buikje ? 

Groetjes kim 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct