Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

454798 Moeilijke Periode

• Auteur

Hallo allemaal

ik heb afgelopen dinsdag na 5 1/2 week een miskraam gehad. Ik was 6 maanden bezig en heel erg blij dat het weer raak was en toen dit. Ik ben nu zo verdrietig. Ik probeer echt positief te denken en ga ook gelijk verder voor de volgende ronde maar heb het er toch best zwaar mee. Ik ben nu zo bang dat dit weer gaat gebeuren of dat het nu weer 6 maanden daat duren. Ik ben heel benieuwd hou andere mensen dit hebben ervaren en of die al zwanger zijn.

Liefs
    Lotte

#3214026 Quote

Sterkte meid,
    De angst delen we allemaal denk ik.
    Dit forum helpt je er echt doorheen, het heeft mij ook geholpen (mk met 8 weken).
    Houd je haaks!

Bons
    x

#3214027 Quote

Hoi Lotte,

Sterkte de komende tijd. Wij weten op dit forum hoe je je nu voelt maar net als Bons al zegt, zul je veel aan dit forum hebben en met een paar weken ben je vast alweer volop aan het proberen om zwanger te worden!
    We gaan er gewoon weer voor!

Sterkte!

Groetjes Frederique

#3214028 Quote

Hoi meiden

ik ben zeker blij met die forum en mensen zoals jullie daar kan ik me aan optrekken en helpt me met verwerken.

Liefs
    lotte

#3214029 Quote

Lotte, het is harstikke moeilijk en verdrietig waar je nu doorgaat, lucht je hart, we zijn allemaal "ervaringsdeskundigen"… Heel veel sterkte!

Liefs Debbs

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen