Hoi Frederique, ik heb begrepen dat ovulatietesten handig zijn als je een regelmatige cyclus hebt, omdat je maar 7 of 8 staafjes hebt. Koop jij dan 2 testen ofzo?? Ik denk dat als ik ongi wordt ook aan de ovulatietesten ga. Ik heb me nu waarschijnlijk ook vergist in mn eisprong, omdat ik van een cyclus van 4 weken was uitgegaan. We hebben het daarna ook nog wel gedaan voor de zekerheid maar lang niet om de dag.
Ik begin nu trouwens toch weer hoop te krijgen dat ik toch zwanger ben, ik weet dat het stom is en dat ik me waarschijnlijk voor de gek houdt, maar het kan toch dat ik toch te vroeg heb getest?? Die man zei dat het vanaf dag 1 al te zien zou zijn, maar ik heb begrepen dat als je zoveel HCG aanmaakt dat je lichaam het niet meer nodig heeft het dan pas via je urine wordt afgevoerd. En als je net zwanger bent, kun je nooit zoveel HCG al hebben, toch??? Ach ja, ik droom gewoon lekker verder! je wilt zo graag he? en dan pak je iedere stroomhalm. Daarom hoop ik dat mijn ongi snel komt, dan weet je het zeker. Maar ik ga als ik volgende week nog niet ongi ben, toch weer testen!! Arme portemonnee 😉
Ik hoop dat jij snel je eisprong hebt, zodat je ook wat meer weet. Heel veel succes hoor!! Ik denk aan je!!
Groetjes Cath