Bedankt voor jullie lieve en opbeurende woorden!! Ik baal nog wel een beetje hoor, vooral omdat ik ook nog geplaagd wordt met buikpijn en rugpijn! Wat hebben mannen het soms toch makkelijk he???
Monique2 gebruik jij die tarwekiemcapsules al lang?? Heb jij er resultaat van??? Er wordt zoveel te koop aangeboden, maar op den duur weet je niet meer wat je moet nemen. Die omega Totaal was uit de handel genomen!! Maar ik wil wel wat anders proberen. Ben jij al ongi geworden na de miskraam???
Frederique, ik weet nog niet of ik de mabebaby ga bestellen. Over 2 weken gaan we op vakantie, dus dan lijkt het me niet zo handig om het steeds te moeten gebruiken en omdat we dan allebei vrij zijn, klus je toch wat vaker als dat je de hele week werkt! 😉 Maar ik wil wel heeeeel erg graag weten wanneer mijn eisprong is en dan is die mabebaby natuurlijk een ideale oplossing. Ben jij er tevreden over?? Is het niet een hele toestand om dat iedere keer te doen?? Ik hoor het graag van je!!
Gelukkig dat er zo'n forum is he?? Zoveel vragen!! En toch altijd wel iemand die antwoord weet of je een hart onder de riem steekt!! Geweldig!
Liefs Cath