He Knuffelbeertje, misschien heb je je ei allang gehad en duiden die steken in je onderbuik wel op heel iets anders haha!!
Ik heb als ik mijn eisprong heb, altijd "last" van vochtafscheiding. Heb jij dat normaal gesproken ook en had je dat ook de laatste dagen? Hoelang was je ongi nu geleden?
In ieder geval is de klus periode dus aangebroken!!!!!!!!! En natuurlijk na de sex even 2 minuten met de billen de lucht in haha.
Verder probeer ik mezelf niet gek te maken… alleen.. voel ik wel constant (sinds een dag of 2) een stekerig gevoel in mijn onderbuik en ook in mijn borsten.. Nu hoeft het niet te beteken hoor want ik heb ook al een tijdje last van mijn darmen dus daar kunnen die steken in mijn onderbuik ook wel mee te maken hebben. Ik doe dus mijn best om niet bij alles aan een zwangerschap te denken… dat gaat het ene moment alleen beter dan het andere moment.
Aanstaande vrijdag vertrek ik voor 4 dagen naar Florence en ik zit erover te denken om die donderdag voordat ik vertrek al een zwangerschapstest te doen. De vorige keer gaf 'ie ook al 5 dagen voor mijn nod positief aan…
Ik weet nl. niet of ik kan wachten tot die dinsdag er op… Als het negatief is (waar ik ook echt van uit ga) dan ga ik dinsdag gewoon nog een keer testen (als ik nog niet ongi ben geworden tenminste).
Ik houd je op de hoogte!
Hoe weet je nu zeker of dat wat je voelt ook inderdaad je eisprong was?? Ga je je stiekem niet van alles in je hoofd halen?
X F.