Bedankt he! Nu weet ik tenminste dat ik hem toch goed gebruik en dat ik die varens echt niet kan missen. Vanochtend zag ik dus alleen maar vage spikkels, maar dankzij jullie weet ik dat dat normaal is.
Monigue2, ik baal ook zo van die lange cyclus. Ik heb het altijd wel gehad eigenlijk. Ook voor de pil en de miskraam. Jij ook?? Of is het echt pas na de miskraam? Hoe ver was je zwanger? Ik heb weleens gehoord dat dat er ook mee te maken heeft, maar zeker weten doe ik dat niet. De vorige keer was ik na 2 maanden zwanger, dat red ik nu al niet meer. Raar he, maar toch reken je daar een beetje op. Ik weet natuurlijk dat er meiden veel langer bezig zijn en dat ik absoluut niet mag klagen. Maar je wilt zo graag he? En alles bij elkaar zijn we nu ook al 7 maanden verder!! Maar ja, deze maand lekker op vakantie, de maybe baby en mn capsuletjes erbij!!! Het moet dan toch bijna wel goed komen he?? hihi.
Frederique, ik ben al voor je aan het duimen hoor!!! Ik hoop dat je lichaam je niet bedriegt! Veel succes en laat het snel weten he??? Heel veel plezier op vakantie!!! Lekker genieten!!
Liefs Cath