Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

454917 Yes

• Auteur

Hoi Meiden,

even een hart onder de riem voor jullie.
    Na 4 maanden na de miskraam ben ik weer zwanger, en al 6 weken. Had mezelf voorgenomen om in mijn vakantie niet te testen, en heb het pas vanochtend kunnen doen, want had nog een test in de kast. Een plus, binnen de minuut! Wat een heerlijk kadootje voor mijn 35ste verjaardag. Geweldig.
    Meteen gaat er in je achterhoofd een gedachte, van dat het wel goed zal gaan, maar ik ga ervan genieten.
    Ik duim voor jullie allemaal.
    Groetjes, Adren

#3214577 Quote

Hoi Adren,

Wauw super joh!
    Gefeliciteerd enb probeer er van te genieten.
    Dit geeft ons ook weer moed!

Groetjes, Monique2

#3214578 Quote

Beste Adren,

Ik deel de blijdschap en de twijfel met je, hoor. Morgen ben ik vijf weken zwnager en ik twijfel bij ieder pijntje en juist bij het uitblijven van echt zwangerschapsverschijnselen. Ik zal pas gerust zijn als ik de echo heb gehad. De gynaecoloog heeft beloofd dat ik die bij acht weken mag laten doen, dus dat is al over drie en een halve week. Laten we positief denken en dan komen we er wel! Jij bent zeker nog net een maart-moeder? Ik ben namelijk 5 april uitgerekend, dus net een april-moeder. Geniet er lekker van en we houden elkaar gewoon positief!

Liefs,
    Ongeduldje32

#3214579 Quote

GEFELICITEERD!!!! Heel leuk voor jullie! Nu wij allemaal nog! Maar het fijn ook berichtjes te horen van mensen die weer (snel) zwanger zijn geworden.
    Geniet ervan!
    Groetjes S

#3214580 Quote

Hoi Adren,

Gefeliciteerd! Wat geweldig om zo'n cadeau te krijgen voor je verjaardag.
    Probeer je niet teveel zorgen te maken en probeer vooral te genieten!

Groetjes F

#3214581 Quote

Van harte Gefeliciteerd joh!!!!
    liefs knuffelbeertje

read more image Lees ook: Zwanger worden na een miskraam
    #3214582 Quote

hoi adren,
    harstikke gefeliciteerd met dit geweldige nieuws.
    geniet er van.
    groetjes lindy

#3214583 Quote

hoi hoi

jeetje van harte gefeliciteerd
    geniet ervan hoor,
    hoop dat wij je snel volgen.

groetjes debra

#3214584 Quote

Hoi Adren,

Van harte gefeliciteerd.En geniet er van.

Groetjes en lief,
    Carolien

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen