gaat nu beter met me
had zaterdag nergens last van heb zelf smorgens paard gereden
zondags avonds kreeg ik een beetje last van mijn buik en s nachts ziek maandag morgen 2 keer gal overgegeven
en de hele dag krampen nu gaat het alweer beter ben nog wel steeds een klein beetje misselijk
wat ik fout heb gedaan die zondag gewoon in de zon gaan zitten en gaan b.b.q. heb er niet aangedacht dat je hormonen nog een tjdje door gingen maar ben daar nu achter gekomen
heb maandagochtend naar de vk gebeld en moet maandag weer bellen voor een echo en ik blijf nu onder controle omdat dit de 2 de keer is
ook willen ze een test gaan doen en bloed prikken volgens mij maar dat hoor ik allemaal
moet komende week heel rustig aan doen dus blijf de hele week thuis aangezien ik nogal stress werk heb
kan me nu al aardig bewegen en loop heel langzaam en beweeg me ook langzaam
hoop dat de bloeding gauw stop zodat we gauw kunnen klussen
we moeten toch eerst maandag afwachten wat ze daar zeggen want ik heb altijd gedacht van het begin af aan dat ik er twee zou krijgen en hoop dat er nu 1 is over gebleven aangezien ik alleen maar donkere afscheiding heb en geen helder rood bloed is het mogelijk dat ik er toch nog een heb
maar heb nu geen last meer van mijn borsten dus ben er bang voor maar dat horen we maandag allemaal
hoop voor je dat nu al weer zwanger bent en dat alles goed gaat nog maar een paar dagjes en dan weet je het
wat zijn die maanstenen precies en wat kunnen die doen
groetjes E