Hoi,
Fijn dat je je weer beter voelt. Ken het nog goed, was zelf ook altijd even van slag net nadat ik ongesteld was geworden en later zag ik het dan wel weer positief in.
Lekker dat jullie nog met vakantie gaan zeg! En nog mooier als je zwanger terugkomt. Ik bedoel maar, als je ergens ontspannen enzo bent, moet dat wel op Gran Canaria zijn!! Dat zou nog es mooi zijn he, ga ik hard voor duimen!
Hier alles verder goed, wel weer even een ziekenhuisbezoek gehad in Frankrijk (gaat lekker he), maar uiteindelijk bleek het allemaal in orde te zijn.
Ik moet nog zo'n 5 weken werken en dan gaat mijn verlof al in, gaat echt idioot snel nu! Helemaal als je nagaat, dat ik voor 4 weken voor de uitgerekende datum heb gekozen… Maar goed, dat zien we dan wel weer.
Tot voor kort had ik echt een superbeschaafd buikje, maar nu gaat het ineens een stuk harder. Gisteren heb ik een vloer gelakt en toen zat die buik ook echt in de weg!! Moet ik ook helemaal niet doen met die weer natuurlijk..
Wat is dat met een maansteentje? Is dat ergens speciaal voor bedoeld, heb er nog nooit van gehoord?
Nou, nog even aftellen tot aan je vakantie, maar voor je het weet lig je daar aan het strand, terwijl wij hier nog zitten te zwoegen haha! Heel veel succes en sterkte maar weer voor de komende tijd en ik kom binnenkort wel weer aanwaaien. Hopelijk 'spreek' ik je nog voor je vakantie, maar anders wens ik jullie alvast een supervakantie (in ALLE opzichten natuurlijk)!!
liefs, Maria2