He Fred,
Lief dat je aan me hebt gedacht!! Is leuk terugkomen zo!!
Ik ben vandaag thuis gekomen. We hebben een heerlijk weekje in Noord-Holland gehad!! Heerlijk weer, dichtbij strand en ook best nog veel van de omgeving gezien!
We hebben best wel veel geklust ;-), dus daar kan het niet aan liggen. Ik probeer zoveel mogelijk niet op mezelf te letten, want de vorige keren heb ik mezelf ook aardig voor de gek gehouden en dat wil ik nu niet meer. Maar toch is dat best wel moeilijk, bij ieder dingetje ga je toch nadenken. Maar over het algemeen voel ik eigenlijk niks bijzonders. Ik moet helaas gewoon afwachten tot vrijdag! Als ik het tenminste goed gedaan heb. Ik heb eigenlijk geen volledig beeld met varens gezien! Aleen varens met vage stippen. Dit had ik 2 dagen en daarna was het beeld gewoon weer helemaal vage stippen. Ik heb wel pijn rechts onderin mijn buik gehad, dus ik denk toch wel dat ik mijn eisprong heb gehad. De vorige keren voelde ik dit ook, maar ik voelde het pas na de varens!! Dus misschien was ik de vorige keren gewoon te laat. Ik hoop zo dat het nu raak is!
Ik hoop dat jij ook snel je eisprong hebt, dat zou dan betekenen dat je ook weer op de 4 weken zit??!! Dat zou geweldig zijn. Ik vind 5/6 weken echt veel te lang duren hoor! Maar ja hebt het niet voor het zeggen. Ben je al bezig met de teunisbloemolie?? Misschien helpt het toch echt! ik heb er in ieder geval wel een heel goed gevoel bij.
Nou ik hoop dat ik snel kan lezen dat je je eisprong hebt gehad!!
Ik ga nog lekker genieten van een weekje vakantie!! Zit jouw vakantie er al op?? In ieder geval prettig weekend!!
Liefs Cath