ja hiervoor was ik regelmatig elke keer 29 dagen en kon ik mijn eisprong ook voelen halverwege dus ga ik er vanuit dat ik de eisprong dan volgende week moet krijgen hoewel ik hem donderdag ook gevoeld heb denk ik dan en als ik dan ga kijken wannneer het begonnen is is dat 24 juli geweest het bruine afscheiding dan en dan komt 5 augustus wel in de buurt dus hebben we onze kans wel gepakt want ik heb al een paar dagen geen bloed verlies meer moet maandag bellen dus als hij zegt even geen geklus heeft hij pech want we zijn alweer aan de slag gegaan
heb je al meer klachten gekregen of nog steeds dezelfde nog maar een paar dagjes ik zal aan je denken
heb ook via babybrabbel uitgerekent hoe of wat
hoewel mijn schoonmoeder altijd heeft gezegd dat ik een kleine in mei zou krijgen nou dat komt in elk geval nu wel uit als alles direct goed zou gaan
ik vindt alles goed zo lang ik maar over ongeveer 9 maanden mijn eigen kleine uk in de handen kan houden
groetjes van E
ps heb jij nog gezien waar monique is gebleven van de maart forum die zou hier toch ook zijn maar heb haar nog niet kunnen ontdekken (misschien vakantie)