Hoi Claudy,
Ook ik kan me heel goed in jouw plaats zetten. Ik heb inmiddels 3 miskramen achter de rug in 3 jaar tijd.
Ik werd ook niet door verwezen naar een dergelijke arst omdat mijn ha dat niet nodig vond en wilde wachten op een 4e miskraam.
Ik niet dus. Ik ben voor 3 weken naar Turkije met vakantie gegaan en heb ons daar eens laten onderzoeken. Je kan het eigenlijk geen vakantie noemen.
Maar we hebben uitslagen gekregen. Ik heb niet elke maand een eieresprong en had een kleine infectie aan mijn baarmoeder. Die is inmiddels weg dankzij een kuurtje.
Maar bij mijn vriend bleek er meer aan de hand te zijn. Zijn zaad is aan de zwakke kant plus dat daarbij komt dat hij na ongeveer twee jaar hellemaal geen zaad meer kan produceren omdat er een ader in zijn bal aan het verwijderen is.
Hellaas zijn konden we niet verkomen omdat er daar geen tijd voor was en ik was niet ongi.
We denk er nu zelfs over om met de winter weer terug te gaan maar dan wel in de periode dat ik ongi ben.
En ik ben heel benieuwd hoe mijn ha hierop gaat reageren.
HEt wachten is echt heel vervellend. Ik heb het altijd aan de postitieve kan bekeken maar begin nu ook wel steeds meer ongeduldiger te worden.
Voor jouw hoop ik dat je binnen die 6 maanden zwanger raakt.
Groetjes bloempje