Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

454954 Bloeidng

• Auteur

hallo allemaal,ik lees al een paar dagen mee met jullie.ik heb 5 aug een mk gehad,was 8 weken zwanger,maar dat wist ik niet.dacht dat mijn ongi nu wel heel vroeg kwam.nu vloei ik nog steeds een beetje.h.a zegt dat ik niet terug moet voor een controle,maar weet hij dan al dat het vruchtje eruit is.

#3214715 Quote

Hoi Astrid, ik neem aan dat je ha je gaat doorverwijzen voor een inwendige echo. Ze moeten nl. wel zeker weten dat het vruchtje weg is. Sterkte!

Groetjes Ina

#3214716 Quote

Hoi Astrid, ik las het verkeerd. Je ha zegt dus dat je niet terug hoeft voor controle? Maar je hebt toch wel een inwendige echo gehad? Als je 8 weken zwanger bent geweest dan moet je wel een inwendige echo krijgen hoor. Succes!

Ina

#3214717 Quote

Mijn mk was na ruim 9 weken. Ik heb vervolgens wel een inwendig onderzoek gehad om te checken of echt alles eruit was.
    Succes

#3214718 Quote

bedankt voor jullie antw. ik ga toch maandag de h.a bellen voor een afspraak.
    ik heb nu trouwens geen bloeding meer.

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen