Hoi F en Carolien,
Bedankt voor jullie reacties. Dat doet weer goed. Ik voel me nu ook weer wel beter dan gisteren. We gaan gewoon voor een mei-kindje!!
Bedankt F. voor jou zeer opbeurend berichtje!! Dat doet echt goed. Je hebt gelijk wat de MB betreft. Hij heeft het goed aangegeven. Ik ben blij dat ik die toen besteld heb. En mijn cyclus zat nu op 31 dagen, dus dat is al een stuk korter dan de vorige keren. Ik hoop dat hij nog korter wordt!! Ik probeer gewoon positief te blijven! Maar omdat ik de vorige keer na 1 keer ongesteld te zijn geweest al zwanger was, ga je daar nu ook onbewust van uit. Terwijl dat helemaal niet hoeft natuurlijk. Dit was nu weer al mijn 3e ongi na de miskraam!! Maar ik ben blij met jouw uitleg dat er maar 20% kans is. Want meer klussen dan de vorige maand, kan bijna niet. En ik weet zeker dat ik mn eisprong niet heb gemist. Dus dan ga je je van alles in je hoofd halen!! Ik hoop dat je gevoel goed is!!
Maar hoe is het met jou?? Al een eipsrong in zicht?? Ik hoop het zo voor je. Ik weet wel (dat heb ik ergens gelezen) dat de ene maand de rechter eierstok voor een eitje zorgt en de andere maand de andere eierstok! Dus ik denk niet dat je er nu van uit moet gaan dat je altijd zo'n lange cyclus hebt. De ene is misschien wat sneller dan de andere. Maar we gaan er maar vanuit dat dit nu de laatste keer is dat je zo lang moeten wachten en dat dit wachten beloond wordt met een lieve baby in mei!
Liefs Cath