de eerste keer was ik ook 5 a 6 weken zwanger en had ik nergens geen last van alleen ook 1 dag bloedverlies maar wel helder rood met een klein beetje krampen
met 8 weken had ik het anders
bij mij bleven de kwaaltes alleen had ik een week van te voren het donker bruine bloedverlies (wat ik ook wel eens heb als in ongi ben)en s'middags kreeg ik wat buikkrampen en sávonds kreeg ik de weeen en daarna kwam bij mij het vruchtje en was ik ineenkeer van alle kwaaltjes af tot zondagnacht toen werd ik ziek kreeg de naweeen en werd misselijk (wat ik tijdens de zwangerschap niet had) in totaal heb ik 1 1/2 week donker bloedverlies gehad en daarna tot nu toe niet meer
maar bij iedereen is het anders alleen moet je opletten (kreeg ik toen te horen) als je koorts krijgt of erge buikpijn of de bloeding langer duurt dan 2 weken moest ik direct de vk bellen want dan waren ze bang dat er iets achter geblijven is
hoop dat je er wat aan hebt maar het hoeft echt geen mk te zijn want je kunt ook bloeden terwijl je zwanger bent een bloedvatje of iets anders
sterkte er mee
en sorry dat het zo'n lang verhaal is geworden
groetjes van E