Hoi Knuffelbeertje,
Je hoeft niet te zoeken naar woorden hoor. Ik weet dat het bij jou recht uit je hart komt en dat is al meer dan genoeg om mij te steunen!
Het gaat nu erg goed moet ik zeggen. Ben gisteren en vanmorgen lekker wezen trainen en ben opgelucht dat de gyn serieus naar mijn situatie kijkt. Ik moet gewoon nog even geduld hebben.
Ik vind het super om te horen dat het bij jou zo goed gaat. Wees inderdaad maar blij dat je af en toe nog misselijkheidskwaaltjes hebt. Dat geeft in ieder geval aan dat er van alles gebeurt in je buik. Heb je al een dikke buik trouwens?
Ik kan me voorstellen dat je die angst houd en ik denk inderdaad ook dat als je straks de 2e echo hebt gehad, dat je dan pas echt opgelucht bent. Ik zet het meteen in mijn agenda 18 oktober!
Lief Knuffelbeertje, ik wil je nog even zeggen dat je je absoluut niet verplicht moet voelen om me op te zoeken op het forum. Als ik al 1x in de maand een teken van leven hoor dan ben ik al blij! Ik houd zelf nl. niet van verplichtingen en vind het belangrijk dat anderen dat gevoel niet hebben bij mij. Zelf zit ik nu veel op het forum omdat ik er best veel steun aan heb maar ik kan me voorstellen dat jij nu ook druk bent met hele andere dingen. Verontschuldig je dus ook niet als je een tijdje niet bent geweest, dat is echt niet nodig. Ik vind je echt een lieverd dat je nog even langs komt op het forum voor mij. Ik weet dat je aan me denkt (en ik aan jou!!) en dat zegt al heel veel toch?
Nou lieverd, pas goed op jezelf!
Dikke kus F.