Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

455229 Zwanger

• Auteur

Hoi allemaal,

Ik ben zwanger!!!!!!!!!!

Alles wees er al op. Beetje licht gevoel in m'n maag, pijnlijke borsten, melk uit mijn borsten, niet sjagerijnig (normaal als ik ongi wordt namelijk wel!), vanacht even erg misselijk. En het voelde gewoon goed. Zowel mijn man als ik hadden er wel vertrouwen in.

Eigenlijk is mijn NOD pas maandag. Maar geduld heb ik nog nooit gehad. En ja hoor, een plus! Ik kan het nog niet echt geloven hoor. Ben heel bang dat ik nog gewoon ongi wordt. Volgendeweek gewoon nog een keer testen (ik had toch een pakketje van twee!). Maar ja, plus is plus he?

Meiden, ik houd jullie op de hoogte (want bang ben ik natuurlijk voorlopig nog wel). Hopelijk kan ik er ondanks de miskraam toch van genieten.

Duimen jullie voor me dat het goed blijft gaan?

Een onzekere maar erg blije Mira.

#3215487 Quote

Ohhh Mira wat te gek zeg!!! Ik ben echt super blij voor jullie. Geniet ervan en laat wel weten hoe het gaat he!!!

GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!

liefs Po

#3215488 Quote

Lieve Mira,

Wat geweldig voor je! Alle signalen waren inderdaad ookal goed. Geniet ervan!

X F

#3215489 Quote

Hihi, ongeduldje!! Wat geweldig voor jullie. Natuurlijk duim ik heel hard dat alles de komende 9 maanden goed blijft gaan. En daarna natuurlijk!

Heel veel plezier

Liefs,
    Marjon

#3215490 Quote

Hoi Mira,
    Van harte gefeliciteerd!

#3215491 Quote

Super zeg.
    Van harte en probeer er van te genieten!
    Liefs biate

read more image Lees ook: Zwanger worden na een miskraam

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct