Hallo,
Want ontsettend vervelend voor je. Ik weet hoe het voelt. Ik heb in september 2004, september 2005 en november 2005 ook een miskraam gehad.
Ik wist niet meer waar ik het zoeken moest, ik baalde van mijn lichaam en opeeens was iedereen om mij heen zwanger, en dat ging natuurlijk overal goed. Tijdens die laatste miskraam logeerde ik bij mijn schoonouders omdat wij ons huis hadden verkocht en de sleutel nog niet hadden. Die laatste 2 miskramen kwamen achter elkaar dus gen menstruatie ertussen. 6 week na de laatste miskraam bleek ik weer zwanger (dus vruchtbaarheid is het probleem niet) Tot nu toe gaat die zangerschap goed, mar genieten kan ik er niet van. Die miskramen leggen een narigheid op het geluk wat ik eigenlijk moet voelen. Na 1 miskraam dacht ik nog, na ja ik kan in ieder geval zwanger worden, maar na 3 miskramen dacht ik echt dat er gewoon wat mis was. Ik heb alle onderzoeken laten doen die je kunt laten doen en een aantal uitslagen zijn binnen, het begint er nu echt op te lijken dat ik gewoon domme pech heb gehad. Jammer dat zo iets alleen zoooooo'n pijn moet doen.
Ik weet dat het niet helpt als ik zeg, het komt allemaal wel goed, en er zijn meer mensen die dat hebben. Want dat weet je allemaal.
Ik zeg daarom allen mar: STERKTE. Probeer er zoveel mogelijk over te praten en te huilen, en probeer het zwanger worden op een laag pitje te zetten. WEl door gaan maar proberen om in je hoofd wat rust te vinden. Het is namelijk al vaak genoeg bewezenn dat hoe meer je er mee bezig bent hoe moeilijker je zwanger wordt.
succes.
Groeten simone (17 en 1dag zwanger)