Judith,
richt je op het moois in je leven, en je zal niet alleen de spanning en angst voelen. Tuurlijk zullen er momenten zijn tijdens een volgende zwangerschap dat je wat onzekerder bent, of misschien wel ansgtig. Maar laat het niet overheersen, je schiet er namelijk niets mee op.
Zelf was ik na twee maanden,nadat ik met 18 weken zwangerschap bevallen ben, weer zwanger. En bij iedere echo waarbij een kloppend hartje te zien was, was ik zo blij om er weer twee weken tegen te kunnen tot de volgende echo, dan kriebelede het weer, als het maar goed is. Heel bewust ben ik er tussen de echo's gewoon vanuit gegaan het zit goed. En dan komt het moment dat je je kindje voelt. Je hebt geen bevestiging meer nodig in de vorm van een echo of kloppend hartje, jouw kleintje laat weten dat hij er is. Een geweldig gevoel.
En voor je het weet ben je maanden zwanger, geniet je van de dingen om je heen en kijk je uit nara die spannende bevalling. Je weet helaas uit ervaring dat dingen mis kunnen gaan, maar je moet heel goed beseffen dat de meeste zwangerschappen goed gaan.
Miep (nog twee en halve week te gaan)