Bij mijn eerste miskraam (via echo ontdekt met ruim 12 weken) ben ik ook gewoon aan het werk gegaan. Het kwam gewoon niet in me op om thuis te blijven. Met 13 weken kwam het vruchtje los, ik ben een dag/nacht opgenomen geweest in het ziekenhuis ivm overmatig bloedverlies. De dag erna ben ik weer aan het werk gegaan.
Bij de tweede ging het mis met 8 weken, ik was me niet bewust geweest dat ik zwnager was, dit besefte ik pas achteraf. Ik was ongeveer 8 weken zwanger, ook toen ben ik gewoon aan het werk gegaan.
Bij de derde keer dat het mis ging (ruim 17 weken, ben bevallen met 18 weken) ben ik wel direct thuisgebleven. Ik voelde me al niet goed vanwege een te hoge bloeddruk, en ik moet voor mijn werk ruim een uur rijden, en dan is het niet handig als je onderweg spontaan weeën krijgt. Na de bevalling ben ik nog twee weken thuisgebleven, darana heb ik zowat gesmeekt of ik weer aan het werk mocht. Ik mocht wel maar dan op therapeutische basis. Ik kon dan gewoon zelf mijn tijden bepalen. 6 weken na de bevalling was ik weer volledig aan het werk.
Ik herken het wat je zegt, thuis is een gepieker, dan maar liever gewoon aan het werk.
Doe waar jij je goed bij voelt, en wat het beste voelt bij jouw situatie.
Sterkte
Miep