Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

456919 Yes Ik Ben Weer Zwanger

• Auteur

Hallo allemaal .

Ik heb vanmiddag een test gedaan en ik ben weer zwanger .
    Ben nu wel erg bang dat het weer mis gaat omdat ik op 2 januari en 16 maart miskramen heb gehad.groetjes peggy.

#3222468 Quote

Hoi Peggy,

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!

Kan me goed voorstellen dat je bang bent,maar probeer er toch van te genieten,meid!

knuffel Caro

#3222471 Quote

Hoi,
    gefeliciteerd met je zwangerschap.
    Even een vraagje, hoelang duurde het voordat je weer ongesteld werd na de miskraam. Ik heb 14 april een miskraam gehad na 6 weken zwangerschap. Als ik dit als een normale ongesteldheid heb gerekend had ik afgelopen vrijdag ongi moeten worden. Maar dit was niet zo. Gister zwtest gedaan maar niet zwanger. We hebben wel geklust 2 weken terug.
    Ik heb altijd heel regelmatige cyclus. Is je lichaam altijd van de rel na een miskraam?
    gr.
    Stella

#3222472 Quote

hoi stella
    sommige mensen worden na 4 weken weer ongesteld.ik werd het na 5 weken.en dat had ik ook verwacht omdat ik in de 3e week na de mk mn eisprong dacht te hebben en 14 dagen later;ja hoor,rode duivels.helaas niet zwanger dus,maar in ieder geval weer ongesteld.we kunnen weer door.ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt,positieve test of ongi.(het liefst het eerste natuurlijk)
    groetjes kari

#3222474 Quote

Hoi Stella.

Ik heb op 16 maart een miskraam gehad en op 14 april was ik toen ongi geworden.Gr peggy.

#3222484 Quote

@Peggy gefeliciteerd meid! Geniet ervan 😀

@Stella, vanmorgen de vk net hierover gebeld. 4 tot 6 weken na je mk ongeveer komt je ongi. Ik heb 11 april een mk gehad.

Liefs Nienke

read more image Lees ook: Zwanger worden na een miskraam

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen