Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Zwanger !!!!

• Auteur

Hallo dames,

Sinds afgelopen donderdag had ik 3 dagen achter elkaar een roze-rode afscheiding als ik 's avonds nar het toilet ging. Dacht dus dat dat mijn ongi aankondigde (gisteren was namelijk mijn NOD). Vanavond na aandringen van mijn mannetje (die het erg raar vond dat ik nog steeds niet ongi was) toch maar een test gedaan. En die is hardstikke positief!!!!! Meteen 2 strepen!!! We zijn dus toch weer zwanger, en dat zonder al een week met kwaaltjes rondgelopen te hebben. Vandaag ook geen afscheiding meer gehad.

Nu begint dus de spannende periode weer van "zal het dit keer wel goed blijven gaan?". Sinds we weten dat de onderzoeken niets hebben uitgewezen  en ik sinds 2 weken deelneem aan de Alife-studie zijn we eigenlijk behoorlijk positief, maar spannend blijft eht uiteraard toch. We hopen  dat allesgeod blijft gaan en dat we dan toch over zo'n 8 mnd een klein wondertje in onze armen mogen houden. 4x = scheepsrecht????

Ik hou jullie op de hoogte.

Welterusten allemaal!

groetjes,
    Dion

#3225529 Quote

Wow wat een bericht!

ik duim met je mee voor een goede zwangerschap!
    geniet er maar van!
    Carina

#3225530 Quote

Hoi Dion,
    fantastisch dat je weer zo snel zwanger bent!. Erg spannend voor jullie, hoop zo voor jullie dat er binnenkort een mooi kloppend hartje op de echo te zien is!! Je kan overigens door de elijkheid dat je nu ascal ah gebruiken bent eerder last van bloedverlies hebben!. ( heb ik ook telkens gehad ).
    Duim voor je,
    liefs Roos.

#3225531 Quote

Hoi Dion,
    fantastisch dat je weer zo snel zwanger bent!. Erg spannend voor jullie, hoop zo voor jullie dat er binnenkort een mooi kloppend hartje op de echo te zien is!! Je kan overigens door de elijkheid dat je nu ascal ah gebruiken bent eerder last van bloedverlies hebben!. ( heb ik ook telkens gehad ).
    Duim voor je,
    liefs Roos.

#3225532 Quote

Hé Dion,

Wat geweldig dat jullie weer zwanger zijn, ik hoop zo dat het jullie nu ook eindelijk gegund is. En wie weet pakt die Alife studie goed uit voor jullie!

Ik kijk zo nu en dan nog eens bij jullie, maar probeer me nu toch vooral op het positieve te richten. Ik heb nu vakantie en na vandaag mijn man ook. Het ligt in de planning dat we morgen dan echt onze spullen gaan kopen als wagen, kamer, box etc. De eerste weken van mijn zwangerschap waren vol onzekerheid met iedere 2 weken een echo (erg fijn!). Nu ik bijna 19 weken zwanger ben durf ik er steeds meer in te geloven. En ik moet ook zeggen dat nu ik zekerder ben en de meeste kwaaltjes van de 1e 16 weken over zijn, gaat de tijd best snel!

Probeer er ook deze keer weer van te genieten en dat jullie over een maand of 8 ook jullie langverwachte wondertje in jullie armen mogen sluiten!!

Liefs,
    Karin
    18 wk en 4 dg

#3225533 Quote

ha meid,

wat geweldig zeg!!!
    gefeliciteerd!!
    en geen klachten… dus twas een echte verrassing.
    heb je ook achteraf niet het idee… oja, dit of dat?
    nou, heerlijk, zo kan het dus ook dan.
    en nu 'klachtenvrij' blijven en een hele mooie echo!!!
    ik denk aan je.

groetjes

Lees ook: Zwanger worden na een miskraam
    #3225536 Quote

YESSSSSSSSSSSSS!!!!

Het is jullie zo ontzettend gegund he!? Mijn duimen heeft toch geholpen!.. haha.. Meisje probeer een beetje te genieten. Jullie worden beiden goed in de gaten gehouden nu..
    Zooooo ontzettend gefeliciteerd van mij en mijn mannetje!!

Veel liefs Debby

#3225537 Quote

Tjeemig dames, wat een reacties allemaal. Heel erg bedankt!

@ Roos: bedankt voor de waarschuwing van het bloedverlies. Erg ffijn om te weten. Het hoeft dus niet meteen weer mis te zijn als het mocht gebeuren. Met jullie nog alles goed?

@ Karin: leuk dat je nog af en toe meeleest. Veel plezier met het kopen van de spulletjes.

@ Debby: je duimen heeft zeker gewerkt! Thankx!

@ Elisabeth: nee, helemaal niets gevoeld/gemerkt. Alleen dat ik de laatste dagen erg veel honger heb, maar of dat ermee in verband te brengen is??? Dus toen die afscheiding begon dacht ik dat we weer door moesten naar de volgende ronde. Gelukkig dus niet!

@ alle andere meiden: nogmaals bedankt! hoop dat alles goed blijft gaan dit keer en dat we hier snel met heel veel zwangere dames zijn 🙂 en dan lekker door kunnen naar het volgende forum.

groetjes,
    Dion

#3225539 Quote

Lieve Dion,
    Wat een ontzettend geweldig prachtig mooi nieuws!!!!
    Ik kreeg er kippevel van toen ik het las.
    Zoals jullie lezen wordt er flink voor jullie geduimd!
    Het zal ook wel heel onwerkelijk zijn voor jullie, je wordt zo heen en weer geslingerd.
    Ik duim ontzettend mee, ik hoop zo dat het nu goed gaat en dat jullie droom uit mag komen.
    heel veel liefs Soela

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct