Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Weer bloedverlies

• Auteur

He dames,

Weet het ff niet meer, gisteren temp 0,2 graden gedaald van 36.8 naar 36.6, vanochtend ook 36.6 en weer bloedingen. Ziekenhuis gebeld en gyn belt dadelijk terug. Heb zwaar gevoel in onderbuik, voelt niet echt goed aan 🙁
    Vandaag maar thuis geleven van het werk, dagje rustig houden hier. ben behoorlijk misselijk nu, maar dat komt waarschijnlijk door de zenuwen want kan me niet herrinneren dat ik dat vanochtend voor het zien van het bloed ook al had.

groet,
    Dion

#3225567 Quote

ha meid,

wat is dat nu weer, wat een narigheid.
    en weer onzekerheid.
    ik denk aan je en hoop echt dat het meevalt, maar ja, je voorgeschiedenis zal je niet veel hoop geven denk ik.
    ik wilde dat we wat voor je konden doen, leven allemaal zo met je mee, zoals ik altijd lees.
    hoop dat je gyn snel reageert, zodat je niet te lang in onzekerheid hoeft te zijn.
    heel veel sterkte en ik blijf met je mee leven.

groetjes

#3225568 Quote

Lieve Dion,

Jeetje meid wat zul jij weer geschrokken zijn!
    Heb je al wat van de gyn. gehoord?
    Ik duim zo ontzettend voor je dat het allemaal goed gaat en dat het onschuldig bloedverlies is. Al kan ik me voorstellen dat je ontzettend onzeker bent.

Ik blijf voor je duimen.

Knuffel,
    J_J

#3225569 Quote

Lieve Dion,
    Gatver… Dat je hier nu weer doorheen moet zeg!.. Tis weer eventjes heel erg spannend! Vooral tegen jou hoef ik nu niet zeggen dat je vertrouwen moet hebben… Dat kan nu   niet meer, als je kijkt naar wat je allemaal al voor je kiezen hebt gehad!

Ik denk heel hard aan je en ik ga weer duimen!.. Laat je ons nog weten hoe het gaat?

Groetjes Debby

#3225571 Quote

Gyn heeft net gebeld. Ze kunnen idd niets doen, het is nog veel te vroeg om iets op een echo te kunnen zien. Er zit niets anders op dan afwachten (wist ik wel maar toch, nu is de gyn ook weer op de hoogte). Ik blijf maar lekker op de bank of in bed voor de tv liggen vandaag. Heb verder toch ook nergens zin in.
    Bedankt voor jullie steun!

groetjes,
    Dion

#3225572 Quote

Lieve Dion,
    wat een rot bericht en onzekerheid nu. Zitten er ook stolsels bij de bloedingen ??. Misselijkheid is natuurlijk wel een goed teken maar hopen dat dat aanhoudt! Heel veel sterkte en liefs
    Roos

Lees ook: Zwanger worden na een miskraam
    #3225573 Quote

Hoi Roos,

Nee, het is gewoon helder bloed, geen stolsels (tot nu toe). Probeer mbv ontspanningsoefeningen wat rustiger te worden, dat helpt gelukkig wel. Vanochtend gierden de zenuwen door mijn lichaam, nu gelukkig een stuk minder. Maar elk toiletbezoek is weer erg spannend helaas.

groetjes,
    Dion

#3225574 Quote

ha dion,

even een vraagje, misschien heeft t er niets mee te maken, maar slik je de bloedverdunners nog?
    want al zou er een zwak vaatje zijn, dan kandie natuurlijk blijven bloeden.
    ben zelf verpleegkundige, en als ik zie hoe sommige mensen bloeden…
    heel veel sterkte.

groetjes

#3225575 Quote

He Elisabeth,

Ik slik in ieder geval iets, of het ascal is of een placebo weet ik niet. Ik hoop idd maar dat het daardoor komt. Is het enige beetje hoop dat ik nog heb. Alleen zit die temperatuurdaling me nog een beetje in mijn achterhoofd te spoken, maar wellicht moet ik dat helemaal niet meer bijhouden. Is misschien alleen mezelf gek maken.

Dames, bedankt voor jullie reactie in ieder geval.

groetjes,
    Dion

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct