Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Voor Spika

• Auteur

Hoi Roos,

Ik hoop dat je hier nog af en toe meeleest en dit berichtje van mijziet.
    Ik heb namelijk nog een vraag: ben (zoals je hopelijk weet) meteen weer zwanger geraakt.
    Net weer een echo gehad met 10w3d, en ons wondertje was goed gegroeid: nu 3,7cm groot (meting kwam op 10w2d uit dus dat is heel erg netjes). Daarna nog bij de gyn geweest en die vond het bloedverlies wel erg raar. Op de echo is ook goed te zien dat er een hele vlek bloed buiten de vruchtzak zit. Dus gelukkig heeft ons wondertje er geen last van, maar ze weten niet waar het wel door komt. Nou heb ik (van jou?) gehoord dat dat van de bloedverdunners kan zijn, maar kan dat ook zoveel/zolang zijn? Elke dag wel wat, meestal alleen bij toiletbezoek dat het eruit drupt. Doe  echt wel rustig aan en lig na het werk alleen maar op de bank en vroeg in bed.

Heb deze vraag ook naar de gyn van de Alife-studie gestuurd en hoop snel antwoord te krijgen.

Maar goed, de gyn wil me volgende week dinsdag weer zien, voor echo nr 5 met 11w3d. Ik vind het niet erg hoor om ons wondertje dan weer te zien 😉 wat een straf haha echt niet!!

Mis zo wel weer een halve dag op het werk dus ik ga mijn ADV-dag toch maar elke week als halve dag opnemen ipv een hele dag elke 2 weken. (werk sinds deze maand nog maar 90% en heb dus eigenlijk elke 2 weken een hele dag vrij, maar ga dat toch maar anders opnemen denk ik. Vind het ook vervelend om elke keer 2 uur op kosten va de baas afwezig te zijn en dan alsnog een andere dag helemaal vrij te hebben)

Hopelijk lees je mijn berichtje nog. Hoe is het nu met jou? als ik het goed heb,ben je nu dik 8 maanden zwanger? Bezig dus met de laatste loodjes?

liefs,
    Dion

ps: je kunt ook via mail contact met me opnemen: dionne.limpens(apenstaartje)gmail.com

groetjes,
    Dion

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct