Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

verstoorde cyclus na curretage??

• Auteur

Hoi,

Ik heb even een vraag, maar eerst mijn verhaal…
    IK ben in augustus gecurreteerd n.a.v missed abbortion, sindsdien is mijn cyclus erg verstoord, 27 dgn, 31 dgn, 26 dgn en nu 22 dgn, dus ook geen eisprong meer.
    ik zit er nu aan te denken om tijdelijk weer aan de pil te gaan, wat denken jullie hiervan, iemand ervaring?

groetjes natascha

#3226282 Quote

hoi

Het kan na een curretage een tijdje duren voor je cyclus weer normaal is dus je kan het nog even aankijken Als je weer aan de pil gaat moet je volgens mij drie maanden de pil slikken om je cyclus weer goed te krijgen Ik snap dat het niet een makkelijke
    keuze is Ik heb ook voor die keuze gestaan Ik ben achteraf blij dat ik het niet gedaan
    heb Ik was toch vrij snel zwanger terwijl mijn cyclus nog niet helemaal de oude was

groetjes Corina

#3226309 Quote

hoi carina,

bedankt voor je reactie, ik wacht idd gewoon nog maar even af, maar het word steeds moeilijker, succes gewenst.

groetjes natascha

#3226310 Quote

sorry, ik bedoel corina!!!

#3226375 Quote

hoi

ik ben ook gecuriteerd in augustus en bleef onregelmatig vloeien dus ook geen eisprong. Ben in november weer naar de gyneacoloog gegaan heb toen een provera kuur gehad. Dit heeft mij heel goedgeholpen heb nu weer een eisprong gehad moet nu nog een paar dagen wachten…..

Hoop dat je wat aan dit hebt   groetjes anita

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct