Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

We gaan ervoor part II

• Auteur

@Yosha: ik duim ontzettend met je mee!! Wat denk je van een testje morgenochtend…!!!

#3231485 Quote

Hoi,

nog niet ongi, dus er is eigenlijk nog wel een beetje hoop…..(maar durf niet teveel te hopen hoor, dus hou wel in mijn achterhoofd dat die ongi er toch aan zit te komen..)

Na de curretage heb ik de volgende cycli gehad:
    28 – 24/25 – ???
    Ik weet niet zo goed of ik vorige keer dag 24 moet aanhouden als 1e ongi dag of dag 25….Ben 's avonds gaan vloeien toen, maar 's nachts is het echt doorgebroken….
    Dus dan zit ik nu op dag 26 of 27….

Voel de hele dag die zeur weer onderin….had ik de eerste keer na de curretage ook zo erg, maar toen werd ik dus gewoon ongi…..dus t kan nog steeds alle kanten op gaan!
    Bah, vind t eigenlijk niet eens meer leuk nu….t duurt me te lang en geduld is nu eenmaal niet mijn sterkste kant….maar ja, er zit nu eenmaal niets anders op!!

Oh ja, en heb witte vloed sinds een paar dagen….en zere borsten, maar goed dat laatste kan ook van een naderende ongi komen…

OOHHHH word gek!!!!! van dat wachten de hele tijd…..pffff

Maar goed, voel me vandaag wel stukken beter als gister, dus dat is wel fijn.

Vanavond weer wegen, zit thuis bijna op 8 kilo!! Dus dat gaat gelukkig gestaag door….

Liefs Yosha

#3231484 Quote

Goedemorgen meiden,

Nog lekker dagje vrij vandaag! Heerlijk! Manlief is even naar het werk, komt zo weer terug. Vanmiddag gaan we naar de sauna, zin in!

't Zal hier onderhand wel eens Pasen zijn (misschien ook wel geweest), maar nog niks gevoeld. De afgelopen week heb ik  vaak gedacht, ik heb er geen zin meer in. Telkens die onzekerheid, word er gek van! We doen het nu daarom alleen als we zin hebben en niet  omdat het moet. De ovu-testen heb ik ook in de kast laten liggen.
    Ben er gewoon even klaar mee. Dus flink op andere dingen gestort en tot nu toe voelt dat goed. Wie weet gaat het zo ook nog eens sneller als ik er minder mee bezig ben!

@Yosha, oh meid, hier even een flinke knuffel! Ik herken die rot-periode zo!! Die ongi buikpijn kan ook betekenen dat het wel gelukt is. Helaas kunnen we niet meer vertrouwen op signalen van ons lichaam. Sterkte met afwachten, ik denk aan je!!

Ik ga nu douchen voordat manlief zo weer voor mijn neus staat.

De rest van de dames, geniet van jullie zwangerschap of succes met klussen of afwachten!!!

Tot gauw,
    Groetjes Laura

#3231483 Quote

Goedemorgen dames,

Zo, erg fijn: net anderhalf uur gedaan over 35 km… Grrr…..

San: groot gelijk dat je lekker je gang bent gegaan met de drank; ik moet eerlijk bekennen dat ik soms best zin heb om n avondje flink te gaan stappen! Volgend jaar zomer dan breng ik ons mannetje naar de oppas (incl overnachting) en dan gaan manlief weer eens ouderwets stappen! Ga normaal echt niet wekelijk maar krijg er altijd veel energie van.
    Vrijdag je echo: hopelijk is Pasen dan in zicht en kun je (gericht) aan de slag!

Yosha: he wat vervelend meid, je zit echt even in n dipje… Tja dan even iets lekkers pakken: ik ken dat wel! Is lastig maar niet t einde van de wereld. Als je er maar wel van hebt genoten en je niet al te schuldig voelde erna, anders is t zonde.
    Duurt natuurlijk lang tot je NOD maar heb "goed" nieuws: nu komt de dag steeds dichterbij… Ik hoop dat ie wegblijft en dat je tranen ook door je hormonen komen… Duim voor je dame!

Patricia: morgen je echo!!!!!

Vandaag 20 weken zwanger! Ik ben al op de helft!!! Gaat hard nu, ook met mn buik haha! Lees overal dat nu t moment is om t rustiger aan te gaan doen… Ehm, ok…
    Heb een geweldig gave Bugaboo gezien; zwart met zilver. Limited edition bij de Prenatal. 22 november gaan we op pad met mn ouders, want we krijgen de Bugaboo van hen. Blij mee!!!!!

Iemand vroeg nog hoe en wat en wat t allemaal inhield: ik ga zaterdag voor 4 dagen naar Marrakech, met 51 andere meiden!! 😀 Tijdens mn studententijd ben ik lid geworden van een damesdispuut (dat woord roept bij velen altijd weerstand op maar tis superleuk). Elk jaar wordt  t dispuut uitgebreid met ongeveer  2 tot 7 nieuwe leden, dus t dispuut blijft groeien. Zijn nu in totaal met ongeveer 100 meiden  dus iets meer dan de helft gaat mee. As zaterdag bestaan we 20 jaar en dat gaan we vieren (eens in de 5 jaar) met een stedentrip Marrakech, daar sparen we elke maand voor. Wordt errug gezellig! Donderdag is er ook al een feest in de societeit maar dat zie ik niet zitten met buik en spa rood maar t weekend wordt erg relaxed.

Morgenavond de echo, mn moeder gaat mee. Is de eerste echo van 3 echo's waar ik me voor opgegeven als vrijwilliger voor echo's voor een opleiding voor verloskundigen. Duurt een uur, erg uitgebreid.

Groetjes, Janneke

Naam MK/
    Cur
    Ei NOD   Poging Kind
    nr
    contr Lftijd Komt
    uit
    Vakantie
    Yosha 28/7 29/10 12/11 4e 1 32 H'sum
    Phoeby 17/9 30/10 13/11 2e 1 33 Flevo
    Kim 6/8 ? 14/11 4e 2 30 N-Br
    Janneke 7/7 ? ? 4e 2 28 Gld
    Laura 10/6 10/11 20/11 6e 1 33 Gron
    Yf 23/7 7/11 21/11 3e 1 31 Z-H 27/11-
    15/12
    Els 11/4 20/11 5/12 7e 2 30 Ensch
    San 14/9 17/11 30/11 2e 1 32 N-Br
    Zwanger!
    Naam MK/
    cur
    Uitger. Het wordt
      een….
    Poging Kind
    nr
    gyn/
    vk
    Lftijd Komt
    uit
    Vakantie
    Janneke 18/6 30/3/09 Kereltje!
    1e 1 11/11 echo
    5/12 gyn
    11/12 vk
    29 N-Br 15/11-19/11
    Marieke 12/6 1/4/09 ? 1e 1 19/11 31 Om-
    men
    Linda 23/3 23/4/09 gevoel zegt meisje
    5e 2 4/12 13u 20 wkn
    echo en 25/11 ha contr.
    30 Frl
    Patricia 10/7 18/5/09 meisje 2e 2 11/11 15.45
    2/12 (16w)
    23/12 (20w)
    30 Z-H 31/10-7/11
    Miep 19/6 20/5/09 ? 2e 1 21/11 8.40u 33 N-Br
    Marijke 17/6         24/5/09 ? 3e 3 17/11 9.00u 33 Utrecht
    Loreane 9/7 2/6/09 meisje 2e 2 ? 26 Z-H
    Maike 10/8 3/6/09 ? 1e 1 ? 24 Frl
    Roos 1/8 3/6/09 baby! 2e 2 14/11
    11.00
    34 Gld
    #3231516 Quote

we gaan ervoor part III

En voordat we dat volgeschreven hebben, is iedereen zwanger, goed idee???

#3231498 Quote

Goedemorgen dames,

Yosha: jeetje meid wat word je weer op de proef gesteld…. 2 Negatieve testen en nu t gevoel dat je ongi gaat worden: balen!!!!! Zo lukt het je natuurlijk ook niet om er afstand van te nemen… Ik duim nog steeds voor je meid, echt!
    8 kilo; wat goed! Deze week dus lekker avondten, fijn voor je. Hopelijk kan je ervan genieten!

Laura: lekker joh naar de sauna!! Genoten? Manlief en ik gaan 13 december weer naar de sauna maar nu weer n keer naar Haarlem, die vinden we superfijn en erg knus. Dara gingen we af en toe heen toen we nog in Amsterdam woonden. Heb dan wel een megabuik maar goed, ik let op mijn hartslag en ik kom ZO bij van zo'n dagje!
    En je ei geweest? Happy Eastern! 😉
    Nu nog een dag of 9 geduld, spannend….

Gister lekker relaxavondje gehad. Eerst van 19-20uur naar de yoga en daarna lekker in bad met kaarsjes, tijdschrift en boek. Heerlijk geslapen!
    Vanavond om 20uur de echo en mn moeder gaat mee, die kan niet wachten! Ben benieuwd hoe die echo is, duurt in ieder geval een uur. Mn 20-weken echo was geen pret-echo, was echt n medische echo dus dat was geen leuke echo ofzo. Niet dat dat erg is maar nu zien we wellicht meer.  Spannend!

Roos: hoe gaat ie nu  met je?

Fijne dag allemaal!

Groetjes Janneke

Lees ook: Zwanger worden na een miskraam
    #3231502 Quote

Hee dames,

Yosha, wat een onzekere dagen weer voor je. Maar, ik heb nog wél een sprankeltje hoop voor je hoor….. Ik duim voor je, misschien helpt het!
    Wel super dat je aan het afslanken bent begonnen, ondanks alles…. En het gaat heell goed hè! Nou, morgen dé dag….

Janneke, vanavond gaan jullie lekker genieren van jullie mannetje in je buik. Altijd leuk die extra echo's. Veel plezier hoor!

Laura, lekker van de sauna genoten? Je bent vast lekker druk met je werk, volgende week wordt het spannend!!!!! Gelukkig heb je goede afleiding….

Morgen ga ik weer voor de klas staan, de kinderen zijn vorige week een dag verdeeld over alle groepen en een dag is er een invaller gekomen, in een andere groep en een leerkracht van 6/7 heeft mijn groep gedaan. Het is wat, ze durven er geen invaller voor te zetten, het is een raar stel bij elkaar. Vanavond alweer MR-vergadering.  De ouders op school denken vast dat ik overspannen ben/was ofzo. Ik zeg nog niks…..
      Ik voel me goed, wel moe, maar ja….
    Ik heb sinds gister de inlegkruisjes achterwege gelaten. Klaar ermee!!!! Ik ben nog wel steeds heel bang als ik naar de wc ga. Zal blij zijn als vrijdag de echo goed nieuws brengt.
    Patricia, jij hebt vandaag de echo…… En??????

Ik ga even liggen, Juul ligt in bed, moet het er even van nemen…..

gr Roos

#3231503 Quote

Yosha: Zie dat je straks mag…. Veel plezier!!!!!!!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct