Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

We gaan ervoor part II

• Auteur

Eh Roos……mailadres is niet goed, moet zijn 75laura.smit@gmail.com

Yosha, nog steeds spannend dus! Maar de vorige keer testte je dus ook laat positief, het kan dus nog alle kanten op!! Geen ongi is toch misschien wel zwanger!!!

#3231507 Quote

He Laura,

nee ik heb ook nog geen nieuws! haha

Zit nu of op dag 27 of 28…..blijf gewoon nu elke ochtend testen als ik niet ongi wordt, vorige keer testte ik ook pas laat positief..

Maar durf er nog steeds niet op te hopen hoor, zul je zien, heb ik deze keer gewoon een langere cyclus!! pppffff

Nou ja, we wachten maar weer verder….

liefs Yosha

#3231506 Quote

Hè gelukkig nog geen nieuws van Yosha. Geen nieuws = goed nieuws in dit geval toch??!!

De sauna gister was heerlijk! Voor herhaling vatbaar. Lekker uitgerust en heerlijk ontspannend!

@Roos: pff moeilijke klas heb jij zo te horen. Weten je collega's het al of ook nog niet??
    Je vroeg laatst om adres om foto naar te mailen: laura75.smit@gmail.com
    Ik ben benieuwd naar jou en je dochter en de rest ook wel denk ik!!!

Ga zometeen weer naar huis. Het regent hier pijpestelen. Bah! Vanmorgen ook al nat geregend……

#3231504 Quote

SORRY sorry, ik bedoel natuurlijk Patricia…….
    Wil ik het even snel typen…..

#3231503 Quote

Yosha: Zie dat je straks mag…. Veel plezier!!!!!!!

#3231502 Quote

Hee dames,

Yosha, wat een onzekere dagen weer voor je. Maar, ik heb nog wél een sprankeltje hoop voor je hoor….. Ik duim voor je, misschien helpt het!
    Wel super dat je aan het afslanken bent begonnen, ondanks alles…. En het gaat heell goed hè! Nou, morgen dé dag….

Janneke, vanavond gaan jullie lekker genieren van jullie mannetje in je buik. Altijd leuk die extra echo's. Veel plezier hoor!

Laura, lekker van de sauna genoten? Je bent vast lekker druk met je werk, volgende week wordt het spannend!!!!! Gelukkig heb je goede afleiding….

Morgen ga ik weer voor de klas staan, de kinderen zijn vorige week een dag verdeeld over alle groepen en een dag is er een invaller gekomen, in een andere groep en een leerkracht van 6/7 heeft mijn groep gedaan. Het is wat, ze durven er geen invaller voor te zetten, het is een raar stel bij elkaar. Vanavond alweer MR-vergadering.  De ouders op school denken vast dat ik overspannen ben/was ofzo. Ik zeg nog niks…..
      Ik voel me goed, wel moe, maar ja….
    Ik heb sinds gister de inlegkruisjes achterwege gelaten. Klaar ermee!!!! Ik ben nog wel steeds heel bang als ik naar de wc ga. Zal blij zijn als vrijdag de echo goed nieuws brengt.
    Patricia, jij hebt vandaag de echo…… En??????

Ik ga even liggen, Juul ligt in bed, moet het er even van nemen…..

gr Roos

Lees ook: Zwanger worden na een miskraam
    #3231498 Quote

Goedemorgen dames,

Yosha: jeetje meid wat word je weer op de proef gesteld…. 2 Negatieve testen en nu t gevoel dat je ongi gaat worden: balen!!!!! Zo lukt het je natuurlijk ook niet om er afstand van te nemen… Ik duim nog steeds voor je meid, echt!
    8 kilo; wat goed! Deze week dus lekker avondten, fijn voor je. Hopelijk kan je ervan genieten!

Laura: lekker joh naar de sauna!! Genoten? Manlief en ik gaan 13 december weer naar de sauna maar nu weer n keer naar Haarlem, die vinden we superfijn en erg knus. Dara gingen we af en toe heen toen we nog in Amsterdam woonden. Heb dan wel een megabuik maar goed, ik let op mijn hartslag en ik kom ZO bij van zo'n dagje!
    En je ei geweest? Happy Eastern! 😉
    Nu nog een dag of 9 geduld, spannend….

Gister lekker relaxavondje gehad. Eerst van 19-20uur naar de yoga en daarna lekker in bad met kaarsjes, tijdschrift en boek. Heerlijk geslapen!
    Vanavond om 20uur de echo en mn moeder gaat mee, die kan niet wachten! Ben benieuwd hoe die echo is, duurt in ieder geval een uur. Mn 20-weken echo was geen pret-echo, was echt n medische echo dus dat was geen leuke echo ofzo. Niet dat dat erg is maar nu zien we wellicht meer.  Spannend!

Roos: hoe gaat ie nu  met je?

Fijne dag allemaal!

Groetjes Janneke

#3231516 Quote

we gaan ervoor part III

En voordat we dat volgeschreven hebben, is iedereen zwanger, goed idee???

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct