Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

We gaan ervoor, part IV

• Auteur

Hallo meiden,

Hier alweer een nieuw deel waar we alle ins en outs kunnen delen!!

We gaan ervoor in deel 4, hopen dan toch echt allemaal zwanger te zijn!!

Liefs Laura

#3232482 Quote

Hmm mn berichtje wordt niet geplaatst….

#3232483 Quote

Even in wat fases hoor… Hij doet ut niet nl…

Goedemorgen dames!

Jeetje weer een nieuw topic, het gaat hard! Maar we zijn dan al zo'n 7 maanden bezig. Ook ik vind het hier super, ken jullie niet persoonlijk maar ook weer wel! Apart is dat!

San: oh meid wat heerlijk dat je het nieuws aan de grote klok kunt hangen nu, fijn… Wanneer heb je de volgende echo wanneer het nieuws echt verspreid kan worden? Geniet ervan meid, is bijzonder allemaal. Er breekt dan een periode aan van onwijs veel aandacht, geloof me! Iedereen is zo belangstellend en ik merk elke dag nog dat ik word aangestaard, bijna genant soms maar deed er zelf ook aan mee als ik een zwangere zag. Anyway: geniet ervan meid!

#3232484 Quote

Laura: apart dat je dat eerst wel goed voelde en nu niet meer. En dan ook die ovulatietesten die je niet verder helpen. Lees soms wel op internet en boekjes dat artsen niet altijd gecharmeerd zijn van ovulatietesten en dat ze liever zien dat iemand temperatuurt, vanaf dag 1 van de cyclus. Misschien iets voor jou?

#3232485 Quote

Nog 3 weekjes werken, ik heb er steeds meer zin in. Kom ook steeds meer tot het besef dat we over een  x aantal weken een baby'tje op de wereld gaan zetten. Mooie maar aparte gewaarwording. Merk wel dat slapen steeds lastiger is, ben namelijk altijd een extreem goede slaper geweest!
    Vrijdagochtend naar de ass gyn, is wel handig als ik de assistentes ook allemaal gezien heb voor de bevalling. Manlief gaat keertje niet mee, is niet zo erg want 2 vrijdagen daarop hebben we weer echo's en check ups bij de gyn. 6 febr gaan ze kijken naar de nierfunctie van ons mannetje, aangezien ik dus maar 1 nier heb. (ben geboren met 2, maar 1 bleek later niet te werken) Ik maak me er geen zorgen over maar toch, stel dat!

#3232486 Quote

Marieke: succes bij de vk!

Kamertje wordt steeds leuker door de accessoires, ik zal binnenkort eens een kiekje weer maken.

Ladies fijne dag!

Greets Janneke

ps: geen idee maar nu doet ie ut wel. Vond t beetje zonde van mn lap tekst.. Lange leve copy – paste!

Lees ook: Zwanger worden na een miskraam
    #3232487 Quote

Ik voel nu wel ietwat zeurderige buikpijn, begon gisteravond in bed. Dus zou heel goed kunnen dat het eitje vandaag gaat springen. Vorige maand waren we op wintersport en waren aan het skiën dus ook weinig tijd om er over na te denken wat ik wel/niet voel ;-)) Zit nu weer veel achter bureau dus dan voel je van alles haha….
    Wel vreemd met die ovulatietesten dan. Maar goed, vind het toch al een gedoe. Vergeet het ook snel om te doen. Ik ben nog niet toe aan temperaturen, lijkt me ook een gedoe. Maar ja, alles voor de goede zaak…. Ga dan wel een oorthermometer aanschaffen. Binnen een paar seconden verschijnt de temperatuur, lijkt me erg handig!
    Voor de zwangeren ook erg handig voor jullie kleine beeb tzt!!

#3232488 Quote

goedemorgen dames,
    alweer een nieuw topic, leuk om te openen he Laura, slaat nergens op, maar als je dan zo dicht op het einde schrijft, is het heel verleidelijk om hem gewoon zo knullig als jij nu gedaan hebt vol te schrijven. Deed ik bij het vorige topic, haha.

Yoshua, wat kunnen mensen toch enorm brutaal zijn he. Maar ze weten gewoon niet wat het bij mensen losmaakt!
    goed dat je al met temperaturen begonnen bent, al heeft het pas nu vanaf de 1e dag van je menstruatie, omdat je dan aan het begin van je cyclus staat. (iedere dag rond dezelfde dag, voordat je uit je bed stapt en het liefst rectaal he) Maar ik had het zelf ook gedaan en toen gingen we naar de gyn en zat ik daar met mijn lijsten (had een tabel in excel gemaakt), moest ik alsnog een maand tempen, omdat ze na mijn eisprong wilde testen of ik wel genoeg hormoon in mijn bloed had… Haha die maand (en de andere trouwens ook) snapte ik niet wanneer mijn ei was. Ik heb meerdere keren naar het ziekenhuis gebeld, maar die konden me ook niet echt helpen. Het bloedonderzoek was ook niet positief, niet voldoende hormonen kunnen lokaliseren, maar toen was ik wel zwanger geworden van Bas*. Dusse het kan raar lopen.

Marieke, nou de verhuizing is achter de rug, de belangrijkste dozen zijn uitgepakt, dus ik ga me weer op mijn kantoortaken richten op mijn werk. Mijn collega's pakken de rest van de dozen maar uit! Maar vandaag en morgen ben ik nog lekker vrij!

Laura, wat heerlijk een vakantie met je schoonmama. Ook wel fijn voor haar, het is ook niks om alleen op vakantie te moeten… (tenminste niet voor mij)
    Ik ga in het ziekenhuis bevallen. Ik heb sowieso een verhoogde kans op trombose, loop daarom bij de gyn en moet dan al in het ziekenhuis bevallen. Maar na de bevalling van Bas* vind ik het wel prettig ook. Geen idee hoe ik nu op de bevalling ga reageren namelijk…

San, ik heb een verhuizing gehad op mijn werk, waarbij ik minder dan normaal, maar toch nog teveel gedaan heb. Heb mezelf dus verplicht rust gegeven dit weekend, zodat ik goed bij kon komen.

liefs
    Patricia mama van Bas*

Vanaf vandaag beginnen de overlevingskansen van mijn kindje. Dat is prettig!

#3232489 Quote

Hee meiden,

Net een paar minuutjes tijd om wat te schrijven, ik beloof plechtig, dat ik vanavond terug kom!!!!! Moet zo naar stal, stal doen, dan Julia ophalen van de peuterspeelzaal….

Yosha, wat een vreselijk verhaal. Vind het écht zo rot voor jullie. Weet ook niet zo goed wat ik je moet schrijven, ik moet er vaak aan denken. Heel veel sterkte, ik hoop dat alle ellende snel achter de rug is en jullie snel weer uit kunnen kijken naar leukere dingen…. Schrijf maar lekker hier van je af, misschien helpt 't je een beetje.

Roos

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct