Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Na alle ellende toch weer op nieuw er voor gaan

• Auteur

Hallo allemaal ik zal mij eerst even voorstellen. Ik ben bianca heb een dochter van bijna 2 en Ik was in Augustus zwanger van mijn 2de kindje wat eindigde na10 weken in 1 groot drama wat wel niet lijkt te eindigen. Bij 10 weken echo bleek het vruchtje niet meer te leven. Ik heb vervolgens 2 weken gewacht tot dat het op de natuurlijke weg zou verlopen dat gebeurde niet vervolgens heb ik weer 1,5 week moeten wachten voor dat ik terecht kon voor een curettage. De curettage verliep met compicaties. Ik was uit gescheurd en had veel bloed verlies gehad. Ook na dat ik in het ziekenhuis was ontslagen bleef ik nog lang bloeden tot 6 weken na de curettage ( ik werd daarna ook gelijk ongi). Bloedarmoede kon natuurlijk niet uit blijven. Ik was ongelovelijk verzwakt. Bovendien had ik na mijn miskraam heel veel pijn in mijn rug gekregen. Geestelijk en lichamelijk was ik een vrak maar ja de show must go on! Je hebt een kleine rond lopen en ik moest me niet aanstellen ik had toch een mooi kind rond lopen en ach ik werd toch zo snel zwanger. Ik moest me zegenen maar tellen en er maar weer snel voor gaan. Daar werd ik op een gegeven moment zo kwaad over hoe kon ik door gaan mijn lichaam was op. Totaal kapot. Ik zat nog midden in de miskraam!! Ik kon niet verder zelfs al was ik er geestelijk dacht ik al wel weer klaar voor mijn lichaam deed niet mee!!   Ik bloede als een rund en ik had nog meer slaap nodig als dat mijn kind dat had! Hoe konden mensen dit zeggen! Mijn rug si gevricht bekken alles deed pijn. Wat gebeurde er ja ik werd inderdaad gelijk weer zwanger. Echter ik kon niet blij zijn ik wist het zat weer fout. Gelukkig duurde het nu maar kort en heeft mijn lichaam het zelf afgestoten. Mijn lichaam was er niet klaar voor dat was iets wat in mij zij dus deze keer vond ik het eigenlijk ook helemaal niet erg.

Nu   denk ik ja en nu kan ik het weer een beetje aan! (rug zal altijd probleem blijven). Ik wil ook wel weer een kindje te gelijker tijd ben ik bang. Heel bang dat ik alles weer mee zal maken. Aan de ene kant wil ik graag weer zwanger worden aan de andere kant ben ik zo bang dat het mis gaat en niet meer goed zal gaan. Toch sta ik echt wel een stuk sterker in mijn vel en denk ik het is de moeite van het proberen zeker waard.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct