Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Voor Sasjeroen

• Auteur

Hey Saskia,

las net je berichtje bij Irma. Ik lees af en toe nog wel mee hoor, maar reageren vind k vaak moeilijk.
    Maar het lijkt me erg  fijn om met jou (en natuurlijk anderen die in een dergelijke situatie zitten) de boel van me af te kletsen!
    Hoe is het met je? Heb je je miskraam al een beetje een plekje kunnen geven? Ik moet wel veel aan je denken hoor!
    Ik ben er zelf van overtuigt dat ik half januari   een hele vroege miskraam heb gehad. Ik had een week voor mijn NOD zulke zere borsten, misselijk, humeurig enz. Zó herkenbaar van mijn vorige twee zwangerschappen. Maar een paar dagen voor mijn NOD heb ik flinke bloedingen gekregen met een paar flinke stolsels. Echt een dag in bed gelegen van de kramp en pijn. Echt heel anders dan een menstruatie. Daarna was alles weg. En pas een dikke drie weken later dacht ik mijn eisprong te voelen. (vorige weekend) Ook veel later dan "normaal". En natuurlijk waren mijn man en ik allebei grieperig, dus weinig geklust….. Pfffffffff, heb weinig hoop dat ik deze ronde zwanger ben. Ik wil de volgende ronde dan ook me ovulaietesten aan de slag. Die heb jij toch ook gebruikt?
    Ik merk aan mezelf dat ik érg ongeduldig en teleurgesteld ben. De wens naar een gezond wondertje is zo groot. Maar ik  geniet ook met volle teugen van onze dochter. Het maakt je ook weer zó dankbaar, dat je al zo'n scheet hebt rond lopen!
    Nou, wie weet kunnen we elkaar tot steun zijn en snel goed nieuws met elkaar delen! (duim, duim, duim)

Groetjes van Denise

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct