Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

5 5 Weken Zwanger En Broek Zit Strak

• Auteur

Dames ben 5.5 week zwanger en mijn broeken zitten nu al totaal niet lekker. Herkent iemand dit? 

#10150543 Quote

Ik kon bij 8 weken mijn eigen broeken al niet meer aan. Was in totaal 20 kilo aangekomen. Mijn dochter is nu 12 weken en er zijn al 14 kilo vanaf zonder dat ik daar iets voor hoefde te doen. 

Marienn
    Bijdrager
    #10150544 Quote

Hee meid, jep ik heb dat ook. Ik ben bijna 6 weken en me broeken zitten totaal niet lekker. Gaat op een gegeven moment pijn doen aan je buik.. heel vervelend maar het hoort er allemaal bij. De 1 heeft er sneller last van dan de ander denk ik? Mijn nicht merkte pas na 3,5 maand dat ze zwanger was.. die had nergens last van. 

#10150546 Quote

Zijn je darmen die zetten op, straks is dat allemaal weer weg en dan zit alles weer prima tot ong 12/13weken dan gaat je buik pas groeien omdat de baby groter word 😉 

#10150553 Quote

Dankjewel voor jullie berichtjes, maakte me al.helemaal zorgen, ik kan wel prima naar de wc dan ondanks de darmen, maar de darmen gaan anders liggen denk ik he? Grappig dat bij iedereen het anders is, het begon al voor mijn nod dat me buik had en opgezet was, nu moet ik de knoop met elastiek vastmaken haha.

Junidochter
    Bijdrager
    #10150569 Quote

Zijn inderdaad de darmen. Ik voelde me echt mega opgeblazen ’s avonds! Na een ween of 8 a 9 ging het bij mij weg en met 15 weken kwam de ‘echte’ buik.

read more image Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool
    #10150587 Quote

Bij mij kwam het doordat ik zwanger was van een tweeling. Ik had al heel snel een flinke buik. Uiteindelijk droeg ik met 7-8 weken al positiekleding.

Rooslii
    Bijdrager
    #10150592 Quote

Een kennis van mij kon ook met 8 weken al dr eigen kleding niet meer aan. Ik kreeg pas een buikje toen ik 28 weken was. Was ik al meer dan 6 maanden kwam er een collega zo van HUH ben jij zwanger???  Iedereens mond viel open als ik dan zij dat ik al 6 maanden was 

Mamabeauty
    Bijdrager
    #10150608 Quote

Hier ook gehad! Bij 6 weken droeg ik al positie broeken omdat dat veel lekkerder zat bij mijn buik. Vooral mijn broeken voor werk kreeg ik de knoop niet de hele dag dicht.

Inmiddel 16 + 2 weken zwanger 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct