Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

5 A 6 dagen voor NOD testen

• Auteur
  • DessB
    Bijdrager

Ik zit nu 5 A 6 dagen voor NOD, net heel dom een sensitest gedaan en die was negatief. Heeft een van jullie wel eens 5 A 6 dagen voor NOD getest? 

Doordat de test wit is, ben ik zo onzeker. Heb zoveel symptomen van een zwangerschap.

Mylife
    Bijdrager
    #10174544 Quote

Ik snap eigenlijk niet waarom jullie 5 of 6 dagen voor nod testen.  Vaak begint dan net de innesteling en maak je lang nog niet genoeg hcg aan.. heeft dus echt geen nut en is echt geld verspilling en stel je bent het maar je wordt toch ongesteld.. dan weet je dus al dat je een miskraam hebt gehad. Je kan t soms maar beter pas na nod weten

Mylife
    Bijdrager
    #10174542 Quote

Ik testte zelfs op nod nog negatief en pas 2 dagen na nod licht positief!! Dus t kan echt nog alle kanten op

Deeehv
    Bijdrager
    #10174536 Quote

Oh zo herkenbaar!

Loop ook gelijk met jou qua cyclus, 6 maart mijn nod. Woensdag wat bloed verloren dus dacht misschien innestelingsbloed, vandaag getest en negatief.

Dus nu proberen vol te houden t/m woensdag.. maar waarschijnljjk doe ik er maandag alsnog een haha

Ik probeer me er bij neer te leggen maar zo lastig als je graag een kindje wil

Ramboo
    Bijdrager
    #10174447 Quote

Ik ga zondag weer testen @duimelijntjee. Ik weet van mezelf dat ik het toch niet volhoud tot dinsdag, haha.

duimelijntjee
    Bijdrager
    #10174427 Quote

Hoi wij lopen gelijk met de NOD. ik moet ook 5 a 6 maart ongesteld worden en ik ook heb al een test gedaan die heel mooi (niet dus) wit was. donderdag gedaan. te vroeg dus. Ik wilde nu zondag weer een test doen dan zit ik 4 dagen voor mn NOD. twijfel… heb genoeg testen. voel me zwanger, heb echt het idee dat het raak is op de een of andere manier. Tegelijkertijd denk ik dat ik het alleen maar zo graag wil en het daarom ook voel.

Hier en daar wat lichte krampjes vandaag, zou ook innesteling kunnen zijn. Wel hele gevoelige borsten en met vlagen wat misselijk.

Zondag testen of wachten tot dinsdag?

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

NicolineL
    Bijdrager
    #10174360 Quote

Ik heb ook heel eigenwijs 6 dagen voor de NOD getest en die was negatief maar omdat ik van zoveel kwaaltjes last had vond ik het bizar als het niets met een zwangerschap te maken zou hebben. 4 dagen voor de NOD licht maar ook echt heel licht positief, zo licht dat je denkt iets te zien wat je wil zien.. 3 dagen voor de NOD iets positievere test en de dag van mijn NOD binnen een paar seconde een knal positieve test! 

Het is natuurlijk voor iedere vrouw anders maar ik ben een voorstander van je onderbuik gevoel volgen ;-).. 

Ramboo
    Bijdrager
    #10174044 Quote

Hoi Dames,

Ik heb vanochtend, 6 dagen voor NOD, getest en natuurlijk omo wit. Ik verwacht deze maand geen positieve test want we zijn pas 3 rondes bezig. Ik voelde me de laatste tijd zwanger maar blijkbaar niet. Nu heb ik ook meteen het gevoel alsof ik echt niet zwanger ben en me meteen kan voorbereiden op m’n ongesteldheid. Volgende maand, nieuwe kansen.

Debje
    Bijdrager
    #10173955 Quote

Hier ook meegemaakt paar dagen voor mijn nod negatief getest en zelfs op de dag van de nod ook negatief, Ik voelde me zwanger maar ging er eigenlijk vanuit dat mijn lichaam me voor de gek hield, 5 dagen na Nod had ik dus wel een positieve test! Dus het kan alle kanten op, dit werd uiteindelijk wel een miskraam. Maar dat heeft niks te zeggen, nu 2 maandjes later weer positief getest een dag na de Nod 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct