Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

5 dagen na eisprong al bloeding

• Auteur

In september gestopt met de pil, na een lange cyclus van 96 dagen eindelijk mijn 1e menstruatie gehad. De cyclus hierna afgewacht om te kijken wat de duur is en om teleurstelling te voorkomen als het weer een lange cyclus zou zijn, deze cyclus duurde 35 dagen. Deze ronde op dag 10 met ovulatie testen begonnen. Op dag 22 en 23 een piek gevonden. Op dag 28 (gisteren dus) had ik bruine afscheiding met roze bloed en zere borsten. Ik dacht eerst aan innestelingsbloeding, maar vandaag is de bloeding rood, net als een menstruatie en nog steeds zere borsten. De rondes hiervoor had ik helemaal geen symptomen bij een menstruatie, alleen een week ervoor hoofdpijn, die ik nu ook niet heb gehad.

Heb ik nu een hele korte LF fase van 5 dagen ? Gisteren was ik nog ergens een beetje gelukkig maar vandaag barstte ik in tranen uit. Op naar de volgende ronde. 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct