Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

5 Dagen Na Positieve Ovulatietest Licht Bloedverlies

• Auteur
  • Danixx
    Bijdrager

Lieve dames,

Wat kun je onzeker worden van zwanger willen worden zeg! Ik heb afgelopen zaterdag een positieve ovulatietest gehad. Geen idee wanneer mijn eisprong echt geweest is maar zoet bij het afvegen op het toilet roze op het papiertje…volgens de theorieën kan dit nog geen innesteling zijn toch? 

Ik heb een regelmatige cyclus, tussen de 26 en 28 dagen gemiddeld. We zijn nu komende maand precies een jaar bezig en alle schijn zwangerschapskwaaltjes zijn al gepasseerd maar wat dit nu is…heb geen buikpijn oid. 

Iemand een idee? En dan nog nog 10 dagen moeten wachten..pfff hoe dan?? Hahaha jullie herkennen dit vast

Liefs 

Anemoontje
    Bijdrager
    #10158738 Quote

Ik had het zelf op dag 10, maar volgens mij is het normaal rond dag 9 dus wellicht wel heel vroeg? Hopelijk zijn er vrouwen die ook met 5 het hadden voor jou!

Danixx
    Bijdrager
    #10158816 Quote

Dank je wel! Ik ben bang dat het (helaas) niet zo is..maar wat het dan wel is..

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct