Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

5 Dagen Overtijd Negatieve Test

• Auteur

Hallo, ik ben inmiddels 5 dagen overtijd en en nog steeds niet ongesteld.  Ik gebruik geen pil heb alleen 2 jaar geleden een koperspiraal gehad. Ben altijd regelmatig ongesteld, dus ik snap er niets van. Heb ook testen gedaan van de action, maar ze zijn allemaal negatief.. Ik weet het op dit moment echt niet meer, kan iemand met me meedenken? 

Liefs.

gebruiker781217
    Bijdrager
    #10202689 Quote

Hoi,

bij 2 van mijn 3 zwangerschappen testte ik pas 6-7 dagen na NOD positief. Had toch latere eisprong, terwijl wel gewoon cyclus van 29 dagen. Heb nooit ovulatietesten gebruikt, dus nooit geweten wanneer mijn eisprong precies was. De andere zwangerschapntestte ik 1 dan na NOD positief met dikke plus. Dus soms is er niks over te zeggen en weten we niet precies wat er van binnen allemaal gebeurd ;).

succes en hoop snel op duidelijkheid voor je!! 

Groetjes mariëtte

#10202802 Quote

Bij mij duurde het 1,5 week voordat ik positief teste na mijn nod…dus nog even volhouden! Ik dacht toen zelf ook het zal wel niet meer maar mijn huisarts zei het kan echt lang duren, ieder lichaam reageert anders…ben nu 36 weken zwanger dus je ziet maar haha!! Ik duim voor je!! En hopelijk heb je snel duidelijkheid!! 😊

Farru
    Bijdrager
    #10202939 Quote

Ik snap precies waar je op dit moment door heen gaat!

Ik zit namelijk met hetzelfde. Al een heeeele poos gestopt met de pil (jaren) en toen altijd goed op mijn cyclus gelet. In Februari besloten om deze dagen niet meer voorzichtig te zijn omdat mijn man en ik graag een wondertje willen. Mijn ovulatie was 2 mei (gemeten adhv mijn temperatuur). Mijn menstruatie begint of altijd 2 dagen eerder met wat bruin verlies of direct en ja ik weet dat dat altijd eens anders kan zijn, maar 3 dagen te laat en geen enkele aanwijzing voor een komende menstruatie is voor mij heel vreemd! Vooral omdat ik een grafiek heb die aangeeft wanneer mijn eisprong was.

Mijn temperatuur is nog steeds hoog, maar de test gister en vandaag negatief. Ik zit nu met mezelf in strijd om voorlopig niet te testen en wanneer kan ik dan wel testen en welke test zou ik dan het best kunnen gebruiken en en en… ik dacht altijd dat de dagen tussen ovulatie en NOD spannend waren, maar dit spant de kroon, niet weten waar je aan toe bent! Vreselijk! Maar “gewoon” afwachten.

Heel veel succes! En de dames die later pas een positieve test hadden, jullie geven mij dat beetje hoop 🥰

gebruiker147860
    Bijdrager
    #10205397 Quote

Ik lees even graag mee! Ben zelf al 15 dagen overtijd. Heb ovulatie gemeten, heb een regelmatige cyclus, maar test toch negatief. Maandag ga ik mijn bloed laten testen. 

Is er al nieuws van een van jullie?

Liefs,

An

jolandastiertje
    Bijdrager
    #10205682 Quote

Wauw Gebruiker10121283 dat is lang 1,5 week. In januari was ik ook overtijd, ik heb in 10 dagen we 5 testen gedaan en allemaal negatief. Toen maar besloten naar de verloskundige te gaan en er was een heel klein stipje te zien. Twee dagen later verloren we het. Nu weer 7 dagen overtijd en ga morgen maar een test halen wie weet…..ik weet niet wat jullie er van denken maar heeft het feit dat ik 41 ben iets te maken met hcg hormoon en hoe snel die opbouwd?. #nognooitzwangergeweest

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen