Ik snap precies waar je op dit moment door heen gaat!
Ik zit namelijk met hetzelfde. Al een heeeele poos gestopt met de pil (jaren) en toen altijd goed op mijn cyclus gelet. In Februari besloten om deze dagen niet meer voorzichtig te zijn omdat mijn man en ik graag een wondertje willen. Mijn ovulatie was 2 mei (gemeten adhv mijn temperatuur). Mijn menstruatie begint of altijd 2 dagen eerder met wat bruin verlies of direct en ja ik weet dat dat altijd eens anders kan zijn, maar 3 dagen te laat en geen enkele aanwijzing voor een komende menstruatie is voor mij heel vreemd! Vooral omdat ik een grafiek heb die aangeeft wanneer mijn eisprong was.
Mijn temperatuur is nog steeds hoog, maar de test gister en vandaag negatief. Ik zit nu met mezelf in strijd om voorlopig niet te testen en wanneer kan ik dan wel testen en welke test zou ik dan het best kunnen gebruiken en en en… ik dacht altijd dat de dagen tussen ovulatie en NOD spannend waren, maar dit spant de kroon, niet weten waar je aan toe bent! Vreselijk! Maar “gewoon” afwachten.
Heel veel succes! En de dames die later pas een positieve test hadden, jullie geven mij dat beetje hoop 🥰