Beste ouders,
Afgelopen zondag had mijn NOD moeten plaatsvinden. Vandaag dus 5 dagen overtijd. Maandag/dinsdag een test gedaan maar negatief. Deze ochtend mijn ochtendurine afgegeven bij de huisarts maar wederom negatieve uitkomst. Echte terugkoppeling werd er niet gegeven “tsja het kan zomaar een keer overslaan. Dus..;)
Nog even wat extra info; ik ben in juli gestopt met de pil werd netjes direct ongesteld. En mijn cyclus is altijd netjes 29 dagen, klinkt stom maar ik kan er exact de klok opzetten wanneer mijn NOD start. Maar goed dit is/was dus pas de eerste kans na stoppen met de pil.
In de dagen voordat mijn NOD zou starten, echte menstruatie klachten gehad en de twee weken daarvoor trekkerig en opgeblazen gevoel schaamstreek. Verder kan ik niet zeggen dat ik extra moe ben dan normaal 😉 alleen wel duizelig (bij iets oppakken van de grond) en mijn tepels zijn iets vergroot + soort van opgezette melkkliertjes rondom. En het gevoel dat mijn borsten een beetje aan het “werken” zijn.
Bij ons eerste kindje (zoontjes van nu 16 maanden) testen ik ook pas later positief. Maar heel erg weet niet meer hoeveel exact later