Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

5 dagen overtijd negatieve uitslag huisarts

• Auteur
  • gebruiker141477
    Bijdrager

Beste ouders,

Afgelopen zondag had mijn NOD moeten plaatsvinden. Vandaag dus 5 dagen overtijd. Maandag/dinsdag een test gedaan maar negatief. Deze ochtend mijn ochtendurine afgegeven bij de huisarts maar wederom negatieve uitkomst. Echte terugkoppeling werd er niet gegeven “tsja het kan zomaar een keer overslaan. Dus..;)

Nog even wat extra info; ik ben in juli gestopt met de pil werd netjes direct ongesteld. En mijn cyclus is altijd netjes 29 dagen, klinkt stom maar ik kan er exact de klok opzetten wanneer mijn NOD start. Maar goed dit is/was dus  pas de eerste kans na stoppen met de pil.

In de dagen voordat mijn NOD zou starten, echte menstruatie klachten gehad en de twee weken daarvoor trekkerig en opgeblazen gevoel schaamstreek. Verder kan ik niet zeggen dat ik extra moe ben dan normaal 😉 alleen wel duizelig (bij iets oppakken van de grond) en mijn tepels zijn iets vergroot + soort van opgezette melkkliertjes rondom. En het gevoel dat mijn borsten een beetje aan het “werken” zijn.

Bij ons eerste kindje (zoontjes van nu 16 maanden) testen ik ook pas later positief. Maar heel erg weet niet meer hoeveel exact later

Sammie
    Bijdrager
    #5696485 Quote

This reply has been reported for inappropriate content.

Ik at tijdens mijn zwangerschap heel erg veel. Zodra ik niet at werd ik heel misselijk. Ik at komkommer, wortel, rijstwafel. Dat soort dingen.

Suro85
    Bijdrager
    #5696558 Quote

Zwanger van eerste kindje. Eerste icsi poging! Kan het nog niet goed geloven…

Ben erg moe en heb pijnlijke borsten. Verder voel ik me prima.

29 augustus eerste echo in ivf kliniek.  Spannend!

Suro85
    Bijdrager
    #5696560 Quote

Wel zwanger dus maar regelmatig zeuren gevoel in buik als wanneer ik ongesteld wordt…is dit normaal? Wie herkend dit?

gebruiker751012
    Bijdrager
    #5696954 Quote

hoi dames.

wie kan mij helpen.

ik ben nu 4 dagen overtijd en heb negatief getest. had 15 aug. ongesteld moeten worden. wanneer moet ik weer testen?

groetjess

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct