Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

5 dagen overtijd, negatieve zwangerschapstest en positieve ovulatietest

• Auteur
  • Suus DG
    Bijdrager
    #10126031 Quote

Mijn symptomen waren vooral onderbuikpijn en steken.. voornamelijk richting mijn liezen. Rommelig gevoel in mijn buik en last van lucht in darmen. Maar dat was dus blijkbaar niet van een zwangerschap haha

Je lichaam kan je zo voor de gek houden he.

Ik denk ook dat het misschien niet doorzet omdat ik er de hele tijd over nadenk en 92190 testen doe.

Suus DG
    Bijdrager
    #10126205 Quote

@NoaS: en? Hoe is t bij jou? Hier nog steeds niet ongesteld en negatieve testen. Hopelijk heb jij al wat meer nieuws 🙂 

NoaS
    Bijdrager
    #10126270 Quote

Ha @Suus DG !

Hier nog steeds niks. Wel weer een ovulatietest gedaan, die dik positief is. Zwangerschapstest helaas negatief..

Zitten dus nog in hetzelfde schuitje! Hoe is het met je klachten?

Loesjee
    Bijdrager
    #10126291 Quote

Wat toevallig! Ik heb ook al een tijdje positieve ovulatietesten maar negatieve zwangerschapstesten. Word er een beetje niet goed van 🙄🤦🏻‍♀️

NoaS
    Bijdrager
    #10126452 Quote

@Loesjee Wat vervelend! Ik ook… wil graag duidelijkheid!

En hoeveel dagen ben je al overtijd?

NoaS
    Bijdrager
    #10126804 Quote

@Suus DG @Loesjee

Hoe is het na een week bij jullie? Hier nog steeds niks….

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool
    #10127313 Quote

Hi lieve meiden,

Mag ik vragen waarom jullie na jullie NOD een ovulatietest hebben gedaan? Ik ben momenteel 11 dagen overtijd en 4 negatieve zwangerschapstesten verder. Raden jullie aan om een ovulatie test te doen? En wat kn ik daarop zien dan?🙈

xx

NoaS
    Bijdrager
    #10127460 Quote

@valeriienegentiennegennegentig

Wij lopen helemaal gelijk. toevallig!!
    Is het je eerste ronde? Bij mij wel…
    Ovulatietest is heel gevoelig. Met een ovulatietest meet je de LH en met een zwangerschapstest het HCG. Maar deze zijn zowat identiek aan elkaar qua hormonen. Vandaar dat ik wilde weten of ik positief teste met de ovulatietest. Nu test ik al een week dik positief maar zwangerschapstest alleen maar negatief.

Nu heb ik gisteren contact gehad met de huisarts. Ik moet het nu allemaal los zien te laten, maar wel goed op mijn voeding letten en 1x in de week een test doen. Ovulatietesten links laten liggen. Er relaxed in gaan. Test ik over 3 weken nog negatief… dan contact opnemen voor een bloedtest.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct